August 16, 2002
är detta:
http://ytmnd.cdn.lntc.net/data...../sound.wav
den börjar lite drygt med sen börjar han typ grina o grejer...
"I KEEP ON DIEING! I CAN'T AIM! I CAN'T SEE! OH GOD!
I JUST NEED A LITTLE SUPPORT!"
August 16, 2002
NH|Mimer wrote: Själv skulle jag tippa på att det är fejk. Spelar ju över som fan, inte ens 11 åriga CS nördar låter så. Man hör ju att han inte gråter på riktigt.
jooodå... det är på riktigt... säger vi... vi kan låtsas att det är det, o sen skratta åt alla som spelar cs...
September 17, 2001
keffing wrote: [quote=NH|Mimer]Själv skulle jag tippa på att det är fejk. Spelar ju över som fan, inte ens 11 åriga CS nördar låter så. Man hör ju att han inte gråter på riktigt.
jooodå... det är på riktigt... säger vi... vi kan låtsas att det är det, o sen skratta åt alla som spelar cs...
lol, mimer spelar CS ;P
September 2, 2003
Haha seriöst den kan inte vara på riktigt. Det var utan tvekan det roligaste jag hört på mycket mycket länge!
Helt otroligt vrickad kille iaf som ringer till en kundsuport för att han inte kan spela cs.
Keffing: skratta åt alla som spelar cs? Varför då? Tror du att alla som spelar cs beter sig på det viset när dem är nybörjare? Jag spelar nämnligen också cs men sådana raseri utbrott har uteblivit från min sida. Han skulle lika gärna kunna ringa å klaga på q3 wc3 eller nått annat spel..
Edit: Wheeyy, snart 200 inlägg!! :bgrin: 😮 😛 8) .
December 31, 2001
galningen wrote: Haha seriöst den kan inte vara på riktigt. Det var utan tvekan det roligaste jag hört på mycket mycket länge!
Helt otroligt vrickad kille iaf som ringer till en kundsuport för att han inte kan spela cs.
Keffing: skratta åt alla som spelar cs? Varför då? Tror du att alla som spelar cs beter sig på det viset när dem är nybörjare? Jag spelar nämnligen också cs men sådana raseri utbrott har uteblivit från min sida. Han skulle lika gärna kunna ringa å klaga på q3 wc3 eller nått annat spel..
Edit: Wheeyy, snart 200 inlägg!! :bgrin: 😮 😛 8) .
Du måste väll veta att man är ingen man om man inte hatar MS och CS det vet väll alla 🙄
Lirar själv Condition Zero som tidsfördriv.
August 27, 2003
😀
"What is your problem"
"*gråta* I can't aim *gråta*"
... mycket att ringa till supporten för 🙂
http://www.wijfzonderlijf.be/c.....;YEID=2004
Rolig Flash på samma tema
3 Guest(s)