June 17, 2002
Bogus^ wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Bogus^]ganska kort kurs... torsdag till lördag...
O ÀndÄ 50p..=) hÄrt arbete...
tĂ€nk att fylla ut alla 2500p eller vad det Ă€r med sĂ„dana kurser đ đ
jo du..=) ja beror pÄ. om du menar 50p kurser pÄ nÄra dagar eller den sortens kurser som det stÄr pÄ lappen..
October 16, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Bogus^][quote=MULLVADEN][quote=Bogus^]ganska kort kurs... torsdag till lördag...
O ÀndÄ 50p..=) hÄrt arbete...
tĂ€nk att fylla ut alla 2500p eller vad det Ă€r med sĂ„dana kurser đ đ
jo du..=) ja beror pÄ. om du menar 50p kurser pÄ nÄra dagar eller den sortens kurser som det stÄr pÄ lappen..
bÄde och
April 22, 2004
December 8, 2003
June 30, 2003
LorD_Kvadd wrote: Hrm pÄminner mig om nÀr man gick i 8:an..dom dÄvarande 9:orna skrek ut avgÄngs betygen i bussen hem....
Citerar...JAAAAA JAG FICK 14 ST IG!!!!!
Det var inte jag dÄ utan en som skulle gÄtt i 3:an nu...Men vete fan var han blev av...
Kul skĂ€mt förĂ€sten đ
Bah, jag har en kompis som bara lyckades skrapa ihop 20 poÀng till sitt slutbetyg i nian...
Sen sÄ kÀnner jag tvÄ som hade 0 poÀng, men de var heller aldrig i skolan, till skillnad frÄn 20-poÀngskillen...
February 3, 2003
Timmy wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm pÄminner mig om nÀr man gick i 8:an..dom dÄvarande 9:orna skrek ut avgÄngs betygen i bussen hem....
Det var inte jag dÄ utan en som skulle gÄtt i 3:an nu...Men vete fan var han blev av...
Kul skĂ€mt förĂ€sten đ
Bah, jag har en kompis som bara lyckades skrapa ihop 20 poÀng till sitt slutbetyg i nian...
Sen sÄ kÀnner jag tvÄ som hade 0 poÀng, men de var heller aldrig i skolan, till skillnad frÄn 20-poÀngskillen...
Stackare..AssÄ det Àr sÄnna jag tycker synd om...
May 17, 2002
Timmy wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm pÄminner mig om nÀr man gick i 8:an..dom dÄvarande 9:orna skrek ut avgÄngs betygen i bussen hem....
Kul skĂ€mt förĂ€sten đ
hur lyckas man bÄde vara i skolan och bara fÄ 20p?
June 30, 2003
Krqagyzzz wrote:
hur lyckas man bÄde vara i skolan och bara fÄ 20p?
Han fick bara lÀgga tid pÄ kÀrnÀmnena + de praktiska Àmnena (han gillade dom, sÄ det var antagligen för att motivera honom) eftersom han har/hade sÄ svÄrt för att plugga...
Han lyckades inte i kÀrnÀmnena, men som sagt, han fick G i Hemkunskap och Slöjd.
Egentligen borde man tycka synd om honom, men, eh, kÀnner man honom gör man inte det...
December 15, 2003
MÀrkligt, nu tillhör jag dock den generationen som fick siffror i betyg men som jag förstÄr av vad mina kusiner och andra ungar i slÀkten berÀttar sÄ rÀcker det typ med att bara vara i skolan och föröka svara pÄ proven sÄ fÄr man G, det Àr ju för VG och MVG som man mÄste prestera nÄgot.
Marron: Vet du vad vi skĂ„ningar sĂ€ger om göteborgska? đ
January 28, 2003
HerrPutte wrote: MÀrkligt, nu tillhör jag dock den generationen som fick siffror i betyg men som jag förstÄr av vad mina kusiner och andra ungar i slÀkten berÀttar sÄ rÀcker det typ med att bara vara i skolan och föröka svara pÄ proven sÄ fÄr man G, det Àr ju för VG och MVG som man mÄste prestera nÄgot.
Marron: Vet du vad vi skĂ„ningar sĂ€ger om göteborgska? đ
Enligt vÄra Àldre lÀrare sÄ Àr det svÄrare att fÄ betyg nu. Ett G kan omsÀttas till en 3a med de gamla betygen, alltsÄ ett mer Àn ett "godkÀnt" med den gamla skalan.
1 Guest(s)