January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....77,00.html
Otroligt hur förbaskat korkad man kan bli av grönsaker!
STÖD SCAN SKJUT EN VEGAN!
May 17, 2002
Tja... Veganer över lag är inte onda av naturen! De är för det mesta välvilliga och respekterar även andra levande varelser förutom männsikan. Det är inget fel i det!!! Dock finns det ignoranta människor av alla sorter och bara för att ett par som var veganer behandlade sitt barn illa så betyder det inte att alla veganer skulle göra så!!
Det är ju som att säga att jag tillhör gruppen "vita människor" därför är jag lika elak som Hitler - För han var ju också vit. Han åt även kött, jag äter också kött.. Likheterna är ju slående!!!!!
February 19, 2003
December 6, 2002
airman wrote: Berätta förresten gärna varför alla veganer "...bör skjutas, brännas och aldrig mer få existera!"
Jag tycker du bör tänka lite mer innan du skriver ett inlägg!
Skönt att det finns människor som inte är så förbannat trångsynta. Min fru var vegan under en period och väldigt duktig på näringslära. Vår dotter (som nu är tretton) dog i alla fall inte av vegandieten hon fick. (Tilläggas bör att jag aldrig varit vegan/vegetarian)
Så varsågod och förklara varför alla veganer ska skjutas eller varför dom är så korkade!
December 6, 2002
March 11, 2003
Truelies wrote: [quote=Sourzie]dom flesta veganer försöker iof alltid pracka på alla andra o sitta o köka grönsaker som en liten kanin asså...
SKITSNACK.
Inte enbart. Har vid ett flertal tillfällen råkat ut för vegetarianer och veganer som tycker att de öppet skall få lov att kritisera andra för vad de äter. T.o.m. på middagar. Om de inte vill se på när deras medmänniskor äter kött, då skall de inte sätta sig ner vid samma bord. Men som alla andra politiskt korrekta grupper i samhället, så frossar många av dem i att få racka ner på andras vanor.
June 18, 2001
Det är klart de ska få proklamera det riktiga i att äta vegetariskt. Då menar jag inte att jag vill ha en vegetarian som förföljer mig och hackar på mina matvanor varje gång jag äter kött eller som förstör bröllopsmiddagar osv., det är bara taktlöst, ingenting annat. Jag har dock full förståelse för någon som påpekar det någon enstaka gång.
August 20, 2001
Jerry wrote: Det är klart de ska få proklamera det riktiga i att äta vegetariskt. Då menar jag inte att jag vill ha en vegetarian som förföljer mig och hackar på mina matvanor varje gång jag äter kött eller som förstör bröllopsmiddagar osv., det är bara taktlöst, ingenting annat. Jag har dock full förståelse för någon som påpekar det någon enstaka gång.
Då bör vi köttomaner också få påpeka till veganer/vegetarianerna att kött är gott utan att det blir massa disskusioner om det...
April 5, 2003
Om fjollorna till veganer tror att vi allätare kommer att sluta käka kött och slänga bort minkpälsarna för att dom förstör för en massa människor genom att släppa ut tex minkar så att hela företaget går i kk och killen som äger det blir så knäckt att han tar själv mord så tror dom ju helt fel det är ju därför man käkar kött överhuvudtaget och snacket om att djuren har det så dåligt kan dom sticka upp i röven jag har sett dåliga farmar men nästan alla jag sett har djuren haft det bättre än vad vissa människor har det så det som står högst upp tycker jag är sant.
STÖD SCAN SKJUT EN VEGAN!!!
2 Guest(s)