December 5, 2002
Coore wrote: [quote=DiZi][quote=Coore]Ni som klankar ner på veganer/vegetarianer, kan ni inte respektera en annan människas åsikt? att säga "Stöd scan skjut en vegan".. haha.. idioti... då säger jag hellre "Stöd en vegan, spräng scan".
Jag är själv vegetarian... men jag bryr mig inte om när människor runt mig sitter och äter kött. och jag vill inte att dom ska bry sig om att jag inte gör det. Har hört väldigt många idiotiska uttalanden i denna tråden. Tycker att några här ska ta sig en rejäl funderare på vad som säger.
Klart att alla ska få ha sina åsikter, men om nån nu inte alls tycker om vegiterianer t.ex. så ska dom få tycka så, även om många dumma kommentarer kunde skippats så har dom ändå rätt och säga vad dom tycker... Klart att du som vegiterian reagerar...
EDIT: But HEY, THAT'S LIFE! =D
Men dom som kommer och säger att dom inte tycker om vegetarianer kan ju inte komma med någon fördel att inte vara det än att det är gott med kött... Om man inte tycker om en männsika för att han/hon inte äter en viss grej så anser jag att det är något fel i huvudet...
Jag hade reagerat ifall jag inte hade varit vegetarian oxå är jag rätt säker på.. för att skriva som mänga har gjort här finner jag väldigt idiotiskt..
Visst, klart att dom inte ska klandra dig för att du är vegeterian... Men att dom kanske frågar varför är inte så konstigt, men om dom betett sig dumt så förstår jag dig...
May 17, 2002
OK, fel av mig att ta in Hitler i denna diskussion, trodde inte det skulle ha sån inverkan på inläggen. Dessutom ber jag om ursäkt för att jag utgick från att han var "vanlig" köttätare... 😕 ...
Ehmm.... Ok: två kapitalistiska system: planekonomi och marknadsekonomi alltså: BÅDA SYSTEMEN ÄR KAPITALISTISKA!!!
använd rätt ord! Fattade först inte vad ni snackade om!??!
ok whatever 🙂
March 1, 2002
denstore wrote: [quote=Kroon]Detta har dom ffs sagt på discovery för h*****e !
Hmmh, det stora sanningsforumet Discovery. Du såg möjligtvis inte UFOs - secret weapons of the third reich också, när du ändå var igång. Allvarligt talat, om du skall ta upp källor och bli tagen på allvar, kom inte dragandes med Discovery. Det är ungefär som att säga att Hänt i Veckan speglar den svenska medelklassens dagliga liv....
Men lol.
Discovery har för helvete olika sorters program. Vissa program är ren fakta och andra är typ där dom forskar i konstiga saker.
December 5, 2002
Kroon wrote: [quote=denstore][quote=Kroon]Detta har dom ffs sagt på discovery för h*****e !
Hmmh, det stora sanningsforumet Discovery. Du såg möjligtvis inte UFOs - secret weapons of the third reich också, när du ändå var igång. Allvarligt talat, om du skall ta upp källor och bli tagen på allvar, kom inte dragandes med Discovery. Det är ungefär som att säga att Hänt i Veckan speglar den svenska medelklassens dagliga liv....
Men lol.
Discovery har för h*****e olika sorters program. Vissa program är ren fakta och andra är typ där dom forskar i konstiga saker.
Det dom säger i discovery är antingen ren fakta eller så är det bara forsknings grejjer, vilket ofta inte är så sant med tanke på att inget är bekräftat...
3 Guest(s)