September 8, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=x-per][quote=Ctrl]Hmmm, Är det inte bättre att gå ut på stan och ragga ?
Jo det är det la men jag tror inte bruden skulle uppskatta det.....
men hon uppskattar då att du söker på Fake porrbilder på tjejerna o runkar eller?? 🙄
Haha precis min tanke 😉 Och föresten.. varför vill du hitta (tar detta förgivet.) massa äckliga bilder på din runkfantasi om du ändå har en tjej? Får du inte röra henne eller? :bgrin:
January 14, 2002
Pierre C wrote: [quote=MULLVADEN][quote=x-per][quote=Ctrl]Hmmm, Är det inte bättre att gå ut på stan och ragga ?
men hon uppskattar då att du söker på Fake porrbilder på tjejerna o runkar eller?? 🙄
Haha precis min tanke 😉 Och föresten.. varför vill du hitta (tar detta förgivet.) massa äckliga bilder på din runkfantasi om du ändå har en tjej? Får du inte röra henne eller? :bgrin:
vore det inte jobbigare om inte hon fick röra honom? :bgrin:
September 8, 2003
Quarzi wrote: [quote=Pierre C][quote=MULLVADEN][quote=x-per][quote=Ctrl]Hmmm, Är det inte bättre att gå ut på stan och ragga ?
vore det inte jobbigare om inte hon fick röra honom? :bgrin:
*Tjejbasiller*
1 Guest(s)