July 27, 2002
Nu har vi visserligen fått lite (väldigt lite) bilder men jag tycker att en presentation är vore passande som uppföljare. Jag ska försöka göra så bra som möjligt nu denna sena natt.
Jag heter Johan, a.ka Joän. Jag bor i Sigtuna med flickvännen eller hos morsan i Uppl. Väsby. Jag studerar ekonomi på en fristående skola i kista. Har inget jobb för tillfället även fast jag bara går i skolan tre dagar. Efter gymnasiet ska jag studera till jurist i Uppsala.
På fritiden kollar jag på någon av de serier jag följer; Supernatural, Lost, Prison Break, 4400, Smallville, 24 m.m. Umgås med min flickvän Malin eller min tjejkompis Patricia + annat diverse slödder. Lyssnar på musik; Celdweller, Rammstein, Opeth, Red Hot Chili Peppers etc.
Jag och Malin har varit tillsammans i ett år nu. Mina passioner är Tolkiens skrivna verk och kost- och näringslära. Annars är jag en till synes ansvarsfull människa, snäll men tyvärr överspeglas min humor, som oftast är rätt brutal, detta är inget problem i "egna" kretsar men uttrycket utåt kan bli fel.
February 12, 2003
Aye. Om nån skulle råka undra, så heter jag Jonas, är ung nog att kasta blöjan och arbetslös, samt har hoppat av gymnasiet. Till hösten blir det dock media som ska läsas. Detta främst för att jag är skapligt intresserad av teknik, främst teknik som har med musik att göra. Musik är som sagt bra, och det mesta går ner hos mig. Blir däremot mest DM och BM, men även electronica, trance... Allt går nästan ner, förutom ny så kallad "hip-hop".
Om nån verkligen vill veta mer, så får ni tamigfan fråga. 😛
December 16, 2003
whak wrote: Namn: Jimmy
Ålder: 21
Bor: Hedemora (hos morsan)
Sysselsättning: Arbetslös, jobbar på Milko (ganska ofta nu för tiden)
Friten: ägna tid i garaget, gymmar 3ggr i veckan, umgås med polarna.
Civilstånd: Singel
Å snygg för att vara kille av avtaren att döma 😉
Jag då? 33år robotingenjör numera i produktion på e-sson. Folk tror att jag e knäpp
för att jag vill säga upp mig... men så har ingen av mina överordnade läst min ansökan till ericsson.... Ledarskap när det e så dåligt att det borde förbjudas...
November 27, 2003
Andreas, huserar i Kalmar. Född '82. Pluggar Biomedicinsk kemi och är strax klar med andra året av det. Tränar Taek Won Do på fritiden för att hålla mig i form bara och är ute och rör på mig så mycket jag kan i regel. Enda som håller inne är väl jobbet med NH egentligen.
Ingen stadig flicka och det kan väl bero på att man råkar fastna framför spegeln ibland istället 😉
//Andreas
June 18, 2001
Jerry är namnet. 24 år gammal, numera örebroare. Har snart avklarat andra året på psykologprogrammet. Extraknäcker som utbildare år röda korset och vårdare på diverse stödboenden.
Framtidsplanen är att göra klart det jag sysslar med och sedan flytta norröver, eventuellt med några år i Götet emellan.
Ute och springer i spåret ett par gånger i veckan och funderar på om jag skulle gå off-road istället. Älskar verkligen den orörda naturen.
Flickvän har jag ingen. Finns inga ursäkter för det. Håller som ett resultat på att kära ned mig i en vän. Erfarenheten säger mig att jag snart är en vän fattigare.
Annat man kan finna mig göra är att minst en gång i veckan sitta nere på musikhögskolan och lyssna på deras konserter. Eller varför inte att med en kopp té i handen tillsammans med någon eller några vänner diskutera livets absurditet.
July 27, 2002
Delph1 wrote: Andreas, huserar i Kalmar. Född '82. Pluggar Biomedicinsk kemi och är strax klar med andra året av det. Tränar Taek Won Do på fritiden för att hålla mig i form bara och är ute och rör på mig så mycket jag kan i regel. Enda som håller inne är väl jobbet med NH egentligen.
Ingen stadig flicka och det kan väl bero på att man råkar fastna framför spegeln ibland istället 😉
//Andreas
Det är inga probs med nacken längre då?
October 7, 2002
Namn: Magnus
Ålder: 24
Bor: I den lilla by utanför Laholm där jag växte upp
Sysselsättning: Blir klar med den sista delen av mitt examensarbete (Chalmers) om några veckor. Har utvecklat ett nytt styrsystem för en robottransportör, som är trådlöst styrt (WLAN). Jag har pluggat på en massa andra ställen förutom Chalmers (Z - Automation och Mekatronik) också, Mittuniversitetet på distans, Högskolan i Halmstad samt ett år på TUHH i Hamburg, Tyskland. I sommar blir det ett par kurser till och jobb som valorganisatör för Centerpartiet i Laholm.
Civilstånd: Ungefär lika mycket singel som Gueno brukar vara. 🙁
Fritid: Mindre än jag vill ha, men när det blir tid över är det datorer, musik och politik som intresserar mig.
December 17, 2005
Namn: *bort*
Ålder: 20 år
Bor: Kiruna
Händer nu: ganska dött faktist, arbetslös 🙁
Händer i framtiden: får ett vikariat om ca 10 dagar på LKAB, som går till augusti. Efter det blir det att plugga igen, hade tänkt gå heltid på komvux nu till hösten.
Civilstånd: Singel as hell.
November 22, 2003
Namnet är Peter, lever några mil utanför Oskarshamn. Går ständig natt på Saft AB som tillverkar industribatterier. Flyttar ihop med flickvännen den 1 Juni i Oskarshamn.
På fritiden brukar jag oftast umgås med vänner/flickvän. När jag har tid över sitter jag framför datorn.
November 27, 2003
Callister wrote: [quote=Delph1]Andreas, huserar i Kalmar. Född '82. Pluggar Biomedicinsk kemi och är strax klar med andra året av det. Tränar Taek Won Do på fritiden för att hålla mig i form bara och är ute och rör på mig så mycket jag kan i regel. Enda som håller inne är väl jobbet med NH egentligen.
//Andreas
Inte det minsta. Tar det lite lugnt när det gäller bara bungyjumping och karuseller med häftiga släng bara även om jag egentligen behöver det. Har nog mer nackmuskler idag än de flesta 😉
Jävligt skönt att ha en frisk och stark kropp 🙂
Jerry wrote: *text*
Alltså du har ingen syster typ?
//Andreas
February 28, 2005
Namn: Gilgamesh a.ka Gille med G o inte "jille"
Ålder: 17 år (881020)
Bor: Tensta (me 3 yngre bröder o föräldrarna)
Sysselsättning: 2:a året Tensta Gymnasium (snart 3e):P Sam Ekonomi inr fotboll, går hyffsat bra...IG i tyska, Matte B, Ekonomi B (ska tenta upp matte o tyska i 3an)
Gör på fritiden: Spelar fotboll i Rissnes A-lag (div 4) sen hänger jag väl runt med vännerna och hittar på olika saker...
Civilstånd: Singel sen 5 månader tillbax..
I framtiden så ska väl jag först plugga komvux säkert ifall slutbetyget ser skit ut, sen ska jag väl hålla på med Datorer på nåt sätt...vet inte än..;)
Lyssnar på: Techno/Dance, Hip-Hop mm
Finns säkert nåt mer men de får räcka så här...;)
March 23, 2003
TERdON wrote: Namn: Magnus
Ålder: 24
Bor: I den lilla by utanför Laholm där jag växte upp
Sysselsättning: Blir klar med den sista delen av mitt examensarbete (Chalmers) om några veckor. Har utvecklat ett nytt styrsystem för en robottransportör, som är trådlöst styrt (WLAN). Jag har pluggat på en massa andra ställen förutom Chalmers (Z - Automation och Mekatronik) också, Mittuniversitetet på distans, Högskolan i Halmstad samt ett år på TUHH i Hamburg, Tyskland. I sommar blir det ett par kurser till och jobb som valorganisatör för Centerpartiet i Laholm.
Civilstånd: Ungefär lika mycket singel som Gueno brukar vara. 🙁
Fritid: Mindre än jag vill ha, men när det blir tid över är det datorer, musik och politik som intresserar mig.
Starkt att orka bli klar med plugget så fort!
JAG
Namn: Nicklas
Ålder: 20
Bor: strax söder om sthlm i förorten rönninge.. hos mama o papa :p
Pluggar: KTH Medieteknik, civilingenjör, klar nu med första året på måndag..
Fritid: Det blir inte mycket plugg för min del, utan umgås väl mest med flickvännen som man funderar att flytta ihop med nångång efter sommarn eller så.. Sitter väl en hel del vid den här burken då också... skulle dock vilja sitta mer, det va bättre förr när man kunde sitta hela dagarna o nätterna.. nu räcker ju tiden inte till..
Musik: När det gäller musik så lyssnar jag mest på hårdrock o sånt, mest lite hellacopters-aktigt, W.A.S.P. är ju grymma me, o så klart Dylan, Zeppelin och Sabbath!
July 27, 2002
Delph1 wrote: [quote=Callister][quote=Delph1]Andreas, huserar i Kalmar. Född '82. Pluggar Biomedicinsk kemi och är strax klar med andra året av det. Tränar Taek Won Do på fritiden för att hålla mig i form bara och är ute och rör på mig så mycket jag kan i regel. Enda som håller inne är väl jobbet med NH egentligen.
//Andreas
Inte det minsta. Tar det lite lugnt när det gäller bara bungyjumping och karuseller med häftiga släng bara även om jag egentligen behöver det. Har nog mer nackmuskler idag än de flesta 😉
Jävligt skönt att ha en frisk och stark kropp 🙂
//Andreas
Jävligt skönt.
Jerry är en intressant figur tycker jag med, utifrån hans inlägg har jag väl kommit fram till en liknande sammanställning av hur han är. 🙂
Vad för klassisk lyssnar du på Jerry? Röker du inte cigarr eller pipa? :blink:
January 13, 2003
Namn: Lars
persnr: 850102
Bor: Eslöv/Skåne/Danmark
Sysselsättning: Kör grävmaskin runt Lund atm. Citytunnlen i Malmö när det är klart.
Fritid: Blir det knappt någon, massor med övertid. Nybliven audiofil och sover.
Civilstånd: Upptagen sen 8månader ca.
Tycker om: Gocarten (även om den är för klen, 306:a med 68hk) Tjejen, ljud, skräpmat, GTA SA (Längtar efter GTA 4), Carlsberg
Tycker inte om: "Storebror", skrämselpropaganda och sneknullade lagar.
3 Guest(s)