July 27, 2002
Nu har vi visserligen fått lite (väldigt lite) bilder men jag tycker att en presentation är vore passande som uppföljare. Jag ska försöka göra så bra som möjligt nu denna sena natt.
Jag heter Johan, a.ka Joän. Jag bor i Sigtuna med flickvännen eller hos morsan i Uppl. Väsby. Jag studerar ekonomi på en fristående skola i kista. Har inget jobb för tillfället även fast jag bara går i skolan tre dagar. Efter gymnasiet ska jag studera till jurist i Uppsala.
På fritiden kollar jag på någon av de serier jag följer; Supernatural, Lost, Prison Break, 4400, Smallville, 24 m.m. Umgås med min flickvän Malin eller min tjejkompis Patricia + annat diverse slödder. Lyssnar på musik; Celdweller, Rammstein, Opeth, Red Hot Chili Peppers etc.
Jag och Malin har varit tillsammans i ett år nu. Mina passioner är Tolkiens skrivna verk och kost- och näringslära. Annars är jag en till synes ansvarsfull människa, snäll men tyvärr överspeglas min humor, som oftast är rätt brutal, detta är inget problem i "egna" kretsar men uttrycket utåt kan bli fel.
February 12, 2003
Aye. Om nån skulle råka undra, så heter jag Jonas, är ung nog att kasta blöjan och arbetslös, samt har hoppat av gymnasiet. Till hösten blir det dock media som ska läsas. Detta främst för att jag är skapligt intresserad av teknik, främst teknik som har med musik att göra. Musik är som sagt bra, och det mesta går ner hos mig. Blir däremot mest DM och BM, men även electronica, trance... Allt går nästan ner, förutom ny så kallad "hip-hop".
Om nån verkligen vill veta mer, så får ni tamigfan fråga. 😛
December 16, 2003
whak wrote: Namn: Jimmy
Ålder: 21
Bor: Hedemora (hos morsan)
Sysselsättning: Arbetslös, jobbar på Milko (ganska ofta nu för tiden)
Friten: ägna tid i garaget, gymmar 3ggr i veckan, umgås med polarna.
Civilstånd: Singel
Å snygg för att vara kille av avtaren att döma 😉
Jag då? 33år robotingenjör numera i produktion på e-sson. Folk tror att jag e knäpp