Bärz wrote: Jösses vad off topic det blev...
.
Ja, och inte tillförde ditt inlägg något ontopic heller..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
Jag heter Erik, fyller 15 om två veckor ganska exakt.
Är väl 175 cm lång, väger runt 63kg.
Har bara ett öga, då jag fick cancer i det vänstra när jag var 3 år. :>
Har bott i Stockholm i hela mitt liv, samma hus också. Familjen har sommarstuga i Båstad, vilket gör att jag har varit i Skåne en del också.
Jag äter det mesta, dock inte fisk/vattenlevande varelser.
Har ingen kvinna fnv., utan strular mest runt med områdets fjortisar.
På fritiden spelar jag antingen WoW, festar med mitt coola gäng eller sover. Spenderar allt för lite tid åt skolan om jag ska vara ärlig. Blivit allt mindre överklockning pga. för lite pengar/WoW tagit över mitt liv.
Antar att jag missade något.
July 27, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Callister][quote=Arny][quote=Callister][quote=Arny][quote=Callister]Har du ens rökt cigarr eller pipa? Det är inte många som klarar av att ta mer än 2-3 halsbloss per runda.
Att anklaga dig för att ha koll vore inte helt sant...
Pip- och cigarrök är basisk och har ingenting i lungorna att göra. Det ska tas upp i slemhinnorna.
Har absolut inget med saken att göra.
För att? Den kulturella standarden att röka pipa och cigarr är att ta munbloss. Sen om folk inte gör det eller inte, vad spelar det för roll? För att du tar halsbloss?
Illgadd: Nej vanlig ciggrök är sur.
Och det på grund av vad?? Papperet?
Mkt kemikalier.
March 1, 2001
Jag heter Vincent och är född 1982. Känner mig alldeles gammal och drömmer mig bort i nostalgiska ungdomsminnen alldeles för ofta.
Jag bor i utan för Liverpool, England och jobbar med IT-support på ett multinationellt företag. Jag bor i ett radhus mittemot en spritbutik och en fish n chips bar med extjejens syster.
Jag lyssnar på radioseven och allmänt cheesy trance/dance musik. Producerar även sådan musik när jag har tillgång till dator, som jag inte har här än då den står kvar i sverige.
Jag gillar att dricka öl och åka skidor.
I sommar ska jag försöka komma iväg till nån rejvfestival nånstans i europa, annars ska jag inte göra så mkt mer än att köpa en laptop och en liten billig bil så jag kan utforska landet lite friare.
Planerar inte på att flytta tebax till sverige. Eller jo, kanske om lönerna höjs till europeiska nivåer och tjockisen i riksdagen får kängan. Mina planer för framtiden sträcker sig att bli nånslags självlärd IT-konsult på slappa kontrakt i varma länder 😛
Skall ta nått sånt där Microsoft cert om man orkar nån gång oxå.
Tränar inte och har rätt så vanligt utseende, typ 180 cm, 70 kg .
Jag är väl typ singel..lite oklart det där just nu pga av problem. Jag gillar djur och vill gärna köpa en hund eller en papegoja men är lite orolig för hur/om man får ta med sig djuret till ett annat land om man flyttar.
June 18, 2001
Callister wrote: [quote=Jerry]Risken för muncancer med mera är faktiskt stor. Dessutom har ni ju hjärt-kärl-problematiken.
Det måste vara en problematik jag inte kommer på just nu? 🙂
Nikotin tas visserligen upp i slemhinnorna men det har väl ingen markant effekt på hjärtmuskulaturen? Det finns ju inga skumma saker i piptobak/cigarr som på ciggen, så vad är det farliga? 🙂 Tjära kmr ingenstans hlr.
Kan inte svara på det. Har bara "hört" att vissa blodådror blir stelare medan man röker och att man har en lika förhöjd chans att dö i kärlsjukdomar som cigarettrökare har.
Aja... 🙂
October 6, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Bärz]Jösses vad off topic det blev...
.
Ja, och inte tillförde ditt inlägg något ontopic heller..
Sluta nu. Tillförde fan en hel del mer än erat jävla pladder om cigarrer. Ursäkta om det kan låta som en moralkaka men någon jäkla måtta får det vara.
March 30, 2003
OT är charmigt :heart:
Hej jag heter Magnus och jag drar bara ett par halsbloss på cigariller. Resten tar jag det lungt med och bara njuter av dem. Pluggar mest Ciscokurser utöver det vanliga i skolan och vill bli antingen journalist, psykolog, filosof eller civilare när jag blir vuxen. Brukar döda tid vid dator eller gå en sväng med någon.
November 5, 2002
Namn: Olle
Ålder: 25
Bor: Norrköping nära universitetet.
Studerar: Sista året data- och elektroteknik
Civilstånd: Sambo, förlovad
Sysslar med: Cyklar lite när väder och tid ges. Blir mycket (för mycket) sittandes vid maskineriet.
Senast inlärt: Euklides algoritm för beräkning av SGD (största gemensamma delare). Bra att ha för att sampla en signal och undvika läckage.
December 31, 2001
Namn: Tobias Hero
Bor: Åmål/ Lägenhet
20 år
Född1985
Vikt/längd 74kg på 174-175cm
Jag är just nu arbetslös efter att ha spenderat 1 år och 3 månader på Nilfisk som montör. På fritiden brukar jag lira diverse mmo och se på filmer.
Tränar även 4-5 gånger i veckan och intar öl på helgerna 😀
July 11, 2002
Namn: Smirnoff.
Bor: Gävle
Ålder: 19bast.
Gör: Tar nu student till sommarn (2veckor kvar), efter 3 hårda år på Teknikprogrammet.
Sen blir det att göra lumpen i Boden, ser verkligen fram emot.
På fritiden så extraknäcker jag på en fabrik, tränar som ett svin, festar, och råpluggar.
Beundrar frågor ? :bgrin:
July 23, 2002
Skriver inte här så ofta nu för tiden men eftersom att jag förstår att intresset för mig är mycket stort så ska jag berätta lite. 😛
Som man kan gissa heter jag Nils, men kallas oftast för Nisse. 25 år gammal och sambo.
Jag har bor i Örebro (men kommer från Hälsingland) och har nyligen slutfört min utbildning på universitetet här. Systemvetarprogrammet har jag gåt och jag är oerhört bildad. Just nu söker jag jobb och snart ska jag börja på ett sommarjobb, annars inget klart.
På fritiden sitter jag mest framför datorn och glor med öppen mun. Tycker också om att cykla, spela innebandy, gå på fotboll osv... För tillfället hänger jag mycket på http://www.obo.se och letar efter ny lägenhet. Jag håller också på rätt mycket med min bil som jag hela tiden finner saker som "behöver" åtgärdas på. Ibland får jag också nåt ryck och måste läsa väldigt mycket om någon teknisk konsumentprodukt som bildskärm, hörlur, cpu, minne eller liknande. Jag har också ett politiskt intresse som jag ibland lever ut här.
December 5, 2002
Heter Kristian, kallas Arne eller Krowl...
Är 19 år gammal, går IT-Programmet på John Bauer-gymnasiet, slutar om två veckor.
Bor i Karlshamn, trivs rätt bra här och tänker skaffa en lägenhet till hösten.
Har sökt till CAD-designer i Olofström till hösten.
På fritiden tränar jag rätt mycket, försöker vara så social som möjligt och kollar på lite film ibland. Festar varje helg fast jag har dragit ner på det ordentligt de senaste veckorna.
Spelar lite gitarr och bas också, lyssnar mest på äldre thrash, grindcore, goregrind, speed metal, death metal, en del punk, mest lite äldre grejer.
Röker jag cigarr drar jag halsbloss och tycker det känns bra 🙂
5 Guest(s)