August 25, 2004
Namn: Patrik
Ålder: 20
Bor: Filipstad (ingen som vet var de e?.. :P)
Sysselsättning: arbetslös.. praktik (dåligt betalt)
intressen: Förrut: datorn.. satt konstant i 6 månader typ. Nu: uteliv, festa umgås me kompisar promenader, skate, musik bilar m.m.. (snacka om helomvändning.. :P)
har en sjukdom/handikapp, Diabetes kallas den, som jag fick för ung. 1.5 år sen. Har även haft depressioner (stava) de senaste månaderna pga ekonomi, diabetes m.m.. =/
Senast jag slösade pengar på alkohol handlade jag för 2000.- på 5 dagar (Enbart cider och öl) inte köpt en enda grej till datorn på 5 månader (inte normalt för mig anser de flesta här)
Fruntimmer? Nope.. Singel o lycklig efter 4 års förhållande, 2 år me ena, 2 år me andra..
annars finns väl inte så mycket att säga.. vill ni veta mer får ni fråga.. =)
January 7, 2006
Nevil wrote: Namn: Patrik
intressen: Förrut: datorn.. satt konstant i 6 månader typ. Nu: uteliv, festa umgås me kompisar promenader, skate, musik bilar m.m.. (snacka om helomvändning.. :P)har en sjukdom/handikapp, Diabetes kallas den, som jag fick för ung. 1.5 år sen. Har även haft depressioner (stava) de senaste månaderna pga ekonomi, diabetes m.m.. =/
Senast jag slösade pengar på alkohol handlade jag för 2000.- på 5 dagar (Enbart cider och öl) inte köpt en enda grej till datorn på 5 månader (inte normalt för mig anser de flesta här)
Fruntimmer? Nope.. Singel o lycklig efter 4 års förhållande, 2 år me ena, 2 år me andra..
Filipstad... Kan man räkna med att träffa på dig i öltältet på Oxhälja(eller ishallen, har inte så bra koll på hur det varit de senaste två-tre åren)? 😉
August 25, 2004
hULt0 wrote: [quote=Nevil]Namn: Patrik
intressen: Förrut: datorn.. satt konstant i 6 månader typ. Nu: uteliv, festa umgås me kompisar promenader, skate, musik bilar m.m.. (snacka om helomvändning.. :P)har en sjukdom/handikapp, Diabetes kallas den, som jag fick för ung. 1.5 år sen. Har även haft depressioner (stava) de senaste månaderna pga ekonomi, diabetes m.m.. =/
Filipstad... Kan man räkna med att träffa på dig i öltältet på Oxhälja(eller ishallen, har inte så bra koll på hur det varit de senaste två-tre åren)? 😉
Självklart kan du de.. =)...
Kizo wrote: [quote=BonziBody] Förhållande: Förlovad sen snart 4år tillbaka.
Ålder: 17 född 1989
Dom är tydligen tidiga med saker och ting i Västerås..
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 4, 2004
Mean Machine wrote: Det är tamigfasen inte dåligt att binda sig till att få samma hallongrotta livet ut vid 13 års ålder. Kudos to the king of monogamy.
hehe 😉 , jag har nog inte ångrat mig ett dugg faktiskt.
Visst vi var ju tillsammans 1½ år innan vi förlova oss också.
Delar samma intressen och allt. Så det är ingen fara 😛
August 25, 2004
BonziBody wrote: [quote=Mean Machine]Det är tamigfasen inte dåligt att binda sig till att få samma hallongrotta livet ut vid 13 års ålder. Kudos to the king of monogamy.
hehe 😉 , jag har nog inte ångrat mig ett dugg faktiskt.
Visst vi var ju tillsammans 1½ år innan vi förlova oss också.
Delar samma intressen och allt. Så det är ingen fara 😛
Hmm.. blev ilag vid 11 års ålder.. o de har hållt så länge.. coolt.. =)
October 26, 2003
Namn: Folk kallar mig Lenin, Blunder, Bubblan eller knasboll..
Bor: Märsta, men är född och uppväxt i Nora
Förhållande: förhållande med *D* sen snart 4 år tillbaka, sambo i 2 år.
Ålder: 21
Musikstil:en riktigt allätare med undantag för alla dessa "sommarplågor" I hate them!!
Sysselsättning: Nu på sommaren arbetar jag som fritidsledare.. annars under våren och hösten studerar jag till fritidspedagog på Lärarhögskolan i Stockholm!
Favoritdjur: Katt (jag har 3), Elefant (jag har tyvärr ingen levande)
May 17, 2004
tony
grabb som under sommaren jobbar som städare och sen ska fortsätta med studierna
ska i mitten av augisti fara till tjeckien för att spela innebandy och tränar jsut nu inför det.
vill bli industri designer.
jag är en social trevil grabb, cynisk och egen, gammal men ung, beräknelig och impulsiv, känslokall och kär. paradoxal kan man säga.
vem är ni? 🙂
2 Guest(s)