Vem är hon, bor i Norrköping? (Förbättrad version, med BILD)|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vem är hon, bor i Norrköping? (Förbättrad version, med BILD)
Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
sp_UserOfflineSmall Offline
837867
February 7, 2005 - 10:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: Tummen upp.
Endast tummen! Jag vill inte höra några skämt! laugh

Nu ska vi inte börja diskutera storlek här... 🙂

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
837970
February 8, 2005 - 5:48 am
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Japp.
Typ som denna.

Det äckliga är ju att det funkar :bgrin:

//Andreas

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
838282
February 8, 2005 - 4:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Tråden blir bara roligare hela tiden.

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
838633
February 8, 2005 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

http://www.elingrindemyr.nl

Hade nästan lite funderingar på att tävla i numret av Slitz nu nyligen då man kunde vinna en date med henne genom att skriva ett brev till henne som gjorde att hon valde just dig. 🙂
*Desperat efter tjej* :bgrin:

Bilden på förstasidan med bilen är för övrigt från Bilsport Performance Show förra påsken på Elmia i Jönköping.
Jag var där, såg henne på håll men tänkte inte då på att det var Elin, var inte förrens efteråt när bilder började dyka upp på nätet som jag insåg att det var hon och jag hade inte varit där å lagt in en stöt på henne. 😕

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
838727
February 9, 2005 - 9:43 am
sp_Permalink sp_Print

Steel, din kåtbock 🙂

KorSpo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 479
838736
February 9, 2005 - 10:08 am
sp_Permalink sp_Print

Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Pojo
Member
Medlem
838910
February 9, 2005 - 3:13 pm
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote: Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Vilken tjej som helst? 😕

Du måste lära dig att se en kvinnas skönhet. Jag tycker hon har de trevliga formerna många som brukar vara i tidningar som Slitz är så spinkiga men elin är så som de ska va kramgo eller hur man ska säga.

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
838917
February 9, 2005 - 3:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Pojo wrote: [quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Vilken tjej som helst? 😕

Du måste lära dig att se en kvinnas skönhet. Jag tycker hon har de trevliga formerna många som brukar vara i tidningar som Slitz är så spinkiga men elin är så som de ska va kramgo eller hur man ska säga.

Jag måste hålla med KorSpo i den frågan ... ja visst e hon snygg men inte _SÅ_ snygg.... 🙄

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
838940
February 9, 2005 - 3:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Farbror wrote: [quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Vilken tjej som helst? 😕

Jag måste hålla med KorSpo i den frågan ... ja visst e hon snygg men inte _SÅ_ snygg.... 🙄

Farbrors kvinnosyn är helt förvriden av för mycket hentai, KorSpos ursäkt vet jag dock inte. 🙂

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
839002
February 9, 2005 - 5:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Steel wrote: [quote=Farbror][quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Vilken tjej som helst? 😕

Farbrors kvinnosyn är helt förvriden av för mycket hentai, KorSpos ursäkt vet jag dock inte. 🙂

exakt! .... Tiffani Thiessen är snyggare :bgrin:

Pojo
Member
Medlem
839048
February 9, 2005 - 6:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Farbror wrote: [quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.

Vilken tjej som helst? 😕

Om man jämför med vad ni kommer att gifta er med om ni nu gör det så tror jag att det inte ens är i närheten av elin.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 547
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL