January 23, 2002
Hade nästan lite funderingar på att tävla i numret av Slitz nu nyligen då man kunde vinna en date med henne genom att skriva ett brev till henne som gjorde att hon valde just dig. 🙂
*Desperat efter tjej* :bgrin:
Bilden på förstasidan med bilen är för övrigt från Bilsport Performance Show förra påsken på Elmia i Jönköping.
Jag var där, såg henne på håll men tänkte inte då på att det var Elin, var inte förrens efteråt när bilder började dyka upp på nätet som jag insåg att det var hon och jag hade inte varit där å lagt in en stöt på henne. 😕
February 16, 2004
KorSpo wrote: Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.
Vilken tjej som helst? 😕
Du måste lära dig att se en kvinnas skönhet. Jag tycker hon har de trevliga formerna många som brukar vara i tidningar som Slitz är så spinkiga men elin är så som de ska va kramgo eller hur man ska säga.
March 21, 2003
Pojo wrote: [quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.
Vilken tjej som helst? 😕
Du måste lära dig att se en kvinnas skönhet. Jag tycker hon har de trevliga formerna många som brukar vara i tidningar som Slitz är så spinkiga men elin är så som de ska va kramgo eller hur man ska säga.
Jag måste hålla med KorSpo i den frågan ... ja visst e hon snygg men inte _SÅ_ snygg.... 🙄
January 23, 2002
Farbror wrote: [quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.
Vilken tjej som helst? 😕
Jag måste hålla med KorSpo i den frågan ... ja visst e hon snygg men inte _SÅ_ snygg.... 🙄
Farbrors kvinnosyn är helt förvriden av för mycket hentai, KorSpos ursäkt vet jag dock inte. 🙂
May 10, 2002
Steel wrote: [quote=Farbror][quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.
Vilken tjej som helst? 😕
Farbrors kvinnosyn är helt förvriden av för mycket hentai, KorSpos ursäkt vet jag dock inte. 🙂
exakt! .... Tiffani Thiessen är snyggare :bgrin:
February 16, 2004
Farbror wrote: [quote=Pojo][quote=KorSpo]Är det bara jag som tycker hon ser ut som vilken tjej som helst? Snygg kropp ja men ansiktet är ju standard.
Vilken tjej som helst? 😕
Om man jämför med vad ni kommer att gifta er med om ni nu gör det så tror jag att det inte ens är i närheten av elin.
1 Guest(s)