January 23, 2002
Hur kan man inte märka att man är gravid i 9:e månaden?
Oj, vad tjock jag har blivit, kanske ska dra ner på chipsen. 🙄
Hmm, har inte haft mens på 9 månader men det är nog ok. 🙄
Och vem är pappa egentligen?
"Hennes make, Dennis Ross, 44, hade fått beskedet att han var steril efter en olycka för två och ett halvt år sedan." 😮
Vadå att jag hade blivit förbannad om jag var steril och min fru plötsligt är gravid och poppar ut ett barn på tre timmar.
August 15, 2002
Steel wrote: Hur kan man inte märka att man är gravid i 9:e månaden?
Oj, vad tjock jag har blivit, kanske ska dra ner på chipsen. 🙄
Hmm, har inte haft mens på 9 månader men det är nog ok. 🙄Och vem är pappa egentligen?
"Hennes make, Dennis Ross, 44, hade fått beskedet att han var steril efter en olycka för två och ett halvt år sedan." 😮
Vadå att jag hade blivit förbannad om jag var steril och min fru plötsligt är gravid och poppar ut ett barn på tre timmar.
Du har mycket kvar att lära lilla vän. Det finns ett par % av alla kvinnor som drabbas av detta. Det hela ligger på psykis nivå. Förnekande osv. Heter något speciellt, kommer inte ihåg vad dock.
September 13, 2002
mannen va ju tydligen steril sedan ett par år tillbaka.. det bara stinker otrohet om detdär.. kan vara ett sätt att skyla över att hon smakat salami av en annan gubbe, att skylla på att "neee de hade jag ingen aning om att ja var på tjocken"
om jag var mannen så skulle jag begära faderskapstest
December 29, 2000
På vissa kvinoor syns det inte att man vart gravid. Det händer lite då och då. Beroende på hur kroppen är utformad / samt fostrets placering, så behöver det inte synas. Menstruation kan försvinna hos vissa kvinnor beroende på kost och så vidare. Exempelvis anorexi kan ta bort det ..eller ställa det till med de månatliga cyklerna.
/GRiDDE
April 10, 2001
Finns kvinnor som har menstruation 2 ggr om året. Finns kvinnor som har små blödningar även under graviditet. Finns kvinnor som knapt ökar mer i vikt än fostrets vikt, beroende på hur mycket vatten bland annat kroppen binder. en viktökning på 5kg på nio månader reflekteras inte alltid som onormalt.
Som sagt finns mycket att lära om kvinnor, graviditeter osv. Men givetvis är det märkligt.
January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: Finns kvinnor som har menstruation 2 ggr om året. Finns kvinnor som har små blödningar även under graviditet. Finns kvinnor som knapt ökar mer i vikt än fostrets vikt, beroende på hur mycket vatten bland annat kroppen binder. en viktökning på 5kg på nio månader reflekteras inte alltid som onormalt.
Som sagt finns mycket att lära om kvinnor, graviditeter osv. Men givetvis är det märkligt.
Den gamla och visa peter har talat :worshipp:
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Nu är det kört...
En "jungfru" har alltså fött ett barn...
Antikrist är här! :cy:
Var han tvungen att välja Australien?
Och föresten... tänk om det är en hon...
Varför inte? På den där ön kan "han" ju härja ostört utan att resten av världen får veta förrän det är för sent..
Neee. Jag känner på mig att det är en gut..
Men å andra sidan varför skulle inte antikrist kunna vara en brud. Iofs så skulle man nog misstänka 97,3 % av alla tjejer för att vara de då..
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DiDi][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Nu är det kört...
En "jungfru" har alltså fött ett barn...
Antikrist är här! :cy:
Var han tvungen att välja Australien?
Och föresten... tänk om det är en hon...
Varför inte? På den där ön kan "han" ju härja ostört utan att resten av världen får veta förrän det är för sent..
Neee. Jag känner på mig att det är en gut..
Men å andra sidan varför skulle inte antikrist kunna vara en brud. Iofs så skulle man nog misstänka 97,3 % av alla tjejer för att vara de då..
Gör jag redan 😉
2 Guest(s)