November 4, 2002
Krqagyzzz wrote: Mikael Tornving vinner den tävlingen lätt, om inte han hade funnits så hade Helge Skog varit mitt val.
Annika Lantz skulle aldrig hoppat över från radio till TV, hon är mycket bättre i radion.
Lantz är grym i både radio och TV. Hon är Sveriges okrönta komedidrottning. Finns fan ingen kvinna som är så rolig som henne, kanske Babben då.. 😉
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
May 17, 2002
GeneSiS wrote: [quote=Krqagyzzz]Mikael Tornving vinner den tävlingen lätt, om inte han hade funnits så hade Helge Skog varit mitt val.
Annika Lantz skulle aldrig hoppat över från radio till TV, hon är mycket bättre i radion.
Lantz är grym i både radio och TV. Hon är Sveriges okrönta komedidrottning. Finns fan ingen kvinna som är så rolig som henne, kanske Babben då.. 😉
Babben är bättre, fast hon är nog mer sveriges krönta komedidrottning ;).
Jag tycker alltid Lantz (och Robert Gustavsson) är så överspänd i parlamentet. Det var bättre förr du hon hade Morgonpasset.
February 1, 2002
Johan Wahlström - Rolig!!
Helge Skoog - Rolig!!
Henrik Hjelt - Rolig!!
Mikael Tornving - Inte jätterolig alls.
Babben Larsson - Ganska Rolig.
Annika Lantz - Kan vara rolig.
Robert Gustafsson - Rolig.
Sissela Kyle - Inte kul alls.
Johan Rheborg - Rätt rolig ibland.
Johan Ulveson - Rolig ibland.
2 Guest(s)