May 17, 2002
Marron wrote: Robert Gustavsson och Henrik Hjelt.
Robert är alltid kung, vad han än gör.
Robert Gustavson är bra så länge han förnyar sig, tycker att han allt för ofta faller ned i sina gammla hjulspår där den gammla knarriga gubben finns samt en väldans massa snubbel och hostattacker.
February 21, 2003
Vadå Robert Gustavsson?! I vanliga fall är han nästan underbar, men i parlamentet är han nästan inte värd något alls. Visst, ibland kommer han med fina inlägg, men oftast låter det nästan inövat och mindre underhållande. Lär er det!
Ulvesson och Babben är nog finast.
May 17, 2002
Twinsen wrote: Vadå Robert Gustavsson?! I vanliga fall är han nästan underbar, men i parlamentet är han nästan inte värd något alls. Visst, ibland kommer han med fina inlägg, men oftast låter det nästan inövat och mindre underhållande. Lär er det!
Nu är vi väldigt många som tycker det... jag har för mig att jag sett en intervju med R Gustavsson någon gång, i den sa han att han hade svårt för att arbeta utan manus och att han nästan alltid hade det. Kan det ligga något i det kanske?
January 28, 2003
Robert Gustavsson är fan inte bra i parlamentet :z:
Robert Gustavsson is back in the same shit you've seen over, and over and over again. (Ni som sett Pablo Fransisco - Stand up Comedy förstår vad jag menar ;))
Okej, det var kul första gången han åldrades under tips från coachen, men det var flera år sedan. Det är verkligen samma sak varje gång från hans sida.
La min röst på Perc.. Johan Rheborg, han är fanimig oslagbar oavsett sammanhang. Det är inte så enkel och sexistisk humor som många av de andra kör med (Läs Annika Lantz...)
Senast Babben var rolig måste ha varit ett decenium sedan. Och enda gången Annika Lantz har skänkt glädje måste ha varit till sina föräldrar när hon föddes.
Alla i blå laget är bättre än de i röda, om man bortser från stolpskottet Kyle och den andra kärringen i det laget, Fluffy. 😛
Johan Wahlström och Helge Skoog är säkra kort, precis som Torving. Men när Rheborg får till det, då är han i en klass för sig.
Satan vad långt inlägg bara pga en enkel fråga, känner mig som smurfen87 :bgrin:
3 Guest(s)