July 27, 2002
Spidey wrote: [quote=Callister]Undac har nog mest dyra prylar. 😉
Men bästa datorn, är det någon på NH som har en A64 3800+ än? Geforce 6800 Ultra är det ju en del som har ändå.. Eller X800XT för den delene. :blink:
Men jag tror inte Undac har dom grejerna som står i hans Sign
De står ju inte i hans sign längre men varför skulle han inte skriva det, han får ju saker hela tiden för recensioner och tillverkarna orkar oftast inte bry sig om att be han skicka tillbaka dom. 🙂
Tillverkningskostnaden är ju oftast mindre än vad det kostar o skicka sakerna. 😀
July 17, 2004
Callister wrote: [quote=Spidey][quote=Callister]Undac har nog mest dyra prylar. 😉
Men bästa datorn, är det någon på NH som har en A64 3800+ än? Geforce 6800 Ultra är det ju en del som har ändå.. Eller X800XT för den delene. :blink:
Men jag tror inte Undac har dom grejerna som står i hans Sign
De står ju inte i hans sign längre men varför skulle han inte skriva det, han får ju saker hela tiden för recensioner och tillverkarna orkar oftast inte bry sig om att be han skicka tillbaka dom. 🙂
Tillverkningskostnaden är ju oftast mindre än vad det kostar o skicka sakerna. 😀
Jo de möjligt tänkte inte på det :blink:
March 20, 2003
obelix wrote: [quote=skiroy]Men snälla ni...
Undis förra sign var bara en drömdator som han listade upp på skoj.
Min drömdator är en som inte startar om av sig själv hela tiden...
Tänkte precis på det, med tanke på hur ofta alla formaterar o hur ostablia datorer alla verkar ha så måste jag ha den bästa datorn.
1 Guest(s)