November 16, 2002
Segbarn wrote: Äh, käka piller är trams.
Din kropp är gjord för att klara sig ur sådana situationer.
Käka glass med nyponsoppa. Nyponsoppa med glass är inte lika kul.
Sporta inte, dega mycket.
hehe jo jag sitter här med allt som e flytande Te, Nyponsoppa, yoghurt, varma koppen, Hostmedicin, o lite whisky =) känns faktiskt en aning bättre nu glass är det enda jag inte intagit i dag 🙄 känns som att det kvittar faktiskt
October 18, 2002
Det låter precis som att du har halsfluss.
Jag har haft det fyra år i rad. Ungeför under samma period. Ganska skumt. (i början utav vintern) Så den kommer väll snart.
Gå till en läkare och få ett resept utskrivet.
Och bunkra upp med mjukt toa papper.
Pencilin(stava?) slår gärna ut bakteria kulturen i magen, vilket resulterar i ränn-skita.
Lycka till.
February 21, 2003
Blaze86 wrote: [quote=copulator]vita prickar = halsfluss. bara att käka pencelin annars kommer du typ bara att bli sämre. pencelin har inte någon direckt negativ inverkan på kroppen
Det stämmer inte för jag hade det för 4 veckor sen ungefär och jag hade ont så jag knappt kunde svälja. Så jag bestämmde mej för att gå till vårdcentralen och där sa läkaren att det inte var halsfluss utan bara en vanlig virusinfektion. Det gick över på ca 5-6 dagar 🙂
Tänkte skriva precis samma sak 🙂
Fast jag blev även av med rösten under den tiden. 😡
Och FFS det heter PENICILLIN! [Image Can Not Be Found]
November 16, 2002
Jerry wrote: Mjukt toapapper?
Ok fatta inte kopplingen där men men 😀 😀
February 21, 2003
Metz wrote: [quote=Jerry]Mjukt toapapper?
Ok fatta inte kopplingen där men men 😀 😀
"Killar som gnäller och är ynkliga över att de är sjuka"
November 16, 2002
Men hallå världen håller jue på att bli jämnlik det är ju manligt o gråta och att gnälla jue 😛
sport är inte manligt överhuvudtaget för det finns jue inte en enda sport som kvinnor inte invaderat förutom erektionsmätar tävlingar då 😛
har ni inte sett den där reklamen för echinagard då en man sitter med huvudet nerböjt i en balja med en handuk överhuvudet och titta upp o säger "- Ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni ska bara veta hur det känns när en kille e riktigt förkyld" 😀
1 Guest(s)