December 31, 2001
Sardaukar wrote: Undrar vem som skrivit flest inlägg om man bortser från "Allmänt" 😛
Finns ju folk här inne som inte skrivit inlägg i de övriga delarna 😛
Finns 3 sorters folk här.
Almänt folk ( Har långa diskusioner och envisas om vem som har rätt / eller skapar totalt meningslösa trådar.)
50/50 fol ( sådana som skriver i almänt trådar om det är något som intreserar dem)
Hårdvaru folk (Hjälper/behöver hjälp om hårdvara/ postar enormt sällan i almänt om något alls.)
December 5, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Sardaukar]Undrar vem som skrivit flest inlägg om man bortser från "Allmänt" 😛
Finns ju folk här inne som inte skrivit inlägg i de övriga delarna 😛
Finns 3 sorters folk här.
Almänt folk ( Har långa diskusioner och envisas om vem som har rätt / eller skapar totalt meningslösa trådar.)
50/50 fol ( sådana som skriver i almänt trådar om det är något som intreserar dem)
Hårdvaru folk (Hjälper/behöver hjälp om hårdvara/ postar enormt sällan i almänt om något alls.)
Då ställer jag mig nog själv till det i mitten 🙂
Mean Machine wrote: [quote=Sardaukar]Jag har fortfarande inte fattat varför han (ozc, räkan) blev bannad. Har man infört åldersgräns eller vad?
Men ta 20 inlägg om dagen.
Lägg till nivå som packad tolvåring.
Sen på detta, en massa skryt om 2.25'or.
Voilá! Vem fan tröttnar inte...:P
December 24, 2002
känner mig rätt aktiv.. även om jag inte skriver så många inlägg.. men läser en hel del... loggar in ett par ggr per dag...
Men visst jag kommer ju absolut inte i närheten av många av er.. för jag har ju ett annat liv oxå
btw är det någon som känner igen mig här i huvudtaget?
March 10, 2002
Ja de mesta trådskaparna är nog Kizo och Kråkan. =)
DiDi wrote: Jag är inte så superaktiv i forumet nuförtiden. Konstigt, när jag jobbade så var jag väldigt aktiv. Men nu när jag är arbetslös så är jag inte lika aktiv.
Nej, men man har ju sina aningar vad du håller på med 😎
Ge upp lunar 😉
March 21, 2003
Dehman wrote: Ja de mesta trådskaparna är nog Kizo och Kråkan. =)
[quote=DiDi]Jag är inte så superaktiv i forumet nuförtiden. Konstigt, när jag jobbade så var jag väldigt aktiv. Men nu när jag är arbetslös så är jag inte lika aktiv.
Ge upp lunar 😉
ja och obelix har vart rätt aktiv med trådskapning senaste tiden...
Sen har vi den som diskuterar mest man mot man of all times = denstore :cy: :cy: :cy:
EDIT: Jag avråder er från att skapa en diskution mot denna man utan väldigt bra argument...
July 14, 2004
Farbror wrote: [quote=Dehman]Ja de mesta trådskaparna är nog Kizo och Kråkan. =)
[quote=DiDi]Jag är inte så superaktiv i forumet nuförtiden. Konstigt, när jag jobbade så var jag väldigt aktiv. Men nu när jag är arbetslös så är jag inte lika aktiv.
Ge upp lunar 😉
ja och obelix har vart rätt aktiv med trådskapning senaste tiden...
Sen har vi den som diskuterar mest man mot man of all times = denstore :cy: :cy: :cy:
EDIT: Jag avråder er från att skapa en diskution mot denna man utan väldigt bra argument...
Jag är nog också kvalificerad till diskussion mano un mano :P, fast inte i klass med Denstore såklart 😎
March 21, 2003
Gueno wrote: [quote=Mean Machine]Fast det blir ju lite annorlunda om man prioriterar efter inlägg/dag, som sagt.
Japp.
Jag var helt borta från detta forum under X-antal månader.
Skrev ca 2000 inlägg på swec.
Tänk om dess hade skrivigt här. 🙂
Jo det gjorde jag under hela hösten och halva våren 2003/2004 🙁 (skrev dock inte på swec)
1 Guest(s)