November 26, 2002
Farbror wrote:
ja och obelix har vart rätt aktiv med trådskapning senaste tiden...
Sen har vi den som diskuterar mest man mot man of all times = denstore :cy: :cy: :cy:
EDIT: Jag avråder er från att skapa en diskution mot denna man utan väldigt bra argument...
Ett forum är till för att diskutera i, sen om det är med Denstore eller nån annan kvittar, det är lika roligt vilket som
November 26, 2002
Vitamin-C wrote: var är mind?!
lumpen? död? trött på nh? slutat med datorer? varit tvut sälja datorn? missonerar på en ytterst isolerad söderhafs ö? gått med i någon kult? etc....?
Jag tror Skiroy har låst in honom i sin källare för att han inte ska kunna göra sitt 10000:e inlägg 🙄
May 17, 2004
zubbe wrote: [quote=Vitamin-C]var är mind?!
lumpen? död? trött på nh? slutat med datorer? varit tvut sälja datorn? missonerar på en ytterst isolerad söderhafs ö? gått med i någon kult? etc....?
Jag tror Skiroy har låst in honom i sin källare för att han inte ska kunna göra sitt 10000:e inlägg 🙄
...och det var det sista vi såg av zubbe
February 26, 2002
Än hur många ggr ni bannar OCZ så kommer han vara aktiv under ett annat nick
Det är sant för jag har hört det från en säker källa
Så för att slippa ödsla energi på han så låt han vara medlem så slipper ni en massa skräp accounts på servrarna
jag tar dock avstånd från allt som fick honom bannad i första läget
September 12, 2001
Bull wrote: Än hur många ggr ni bannar OCZ så kommer han vara aktiv under ett annat nick
Det är sant för jag har hört det från en säker källa
Så för att slippa ödsla energi på han så låt han vara medlem så slipper ni en massa skräp accounts på servrarna
jag tar dock avstånd från allt som fick honom bannad i första läget
Nästa gång den lille fjanten upptäcks blir han abuseanmäld !
2 Guest(s)