March 1, 2003
x-per wrote: [quote=nivaman]den där Arne Anka hyste jag högt förtroende för förut... speciellt i cpu och mobo ärenden... men han verkar ha försvunnit nu???
Han är ju hur aktiv som hellst!
söker "författare" -> "arne anka"
oj... aktiv som fan...
my bad...
har väl missat han... (man behöver ju inget hjälp med cpu:n och mobos nuförtiden 😀 )...
December 15, 2002
Vaniljflickan wrote: Men jag vill inte ha en JOS, jag är inte så begeistrad av honom som alla andra här. Vilken driftig själ som helst skulle kunna göra samma satsning!
De är produkten bakom namnet som är de viktiga. Kanske dax för en egen tråd kring ditt svåra val?
February 21, 2003
Brukar kunna klara mig själv om det uppstår problem. Men om det uppstått ett problem jag inte kunnat lösa så har faktiskt ingen annan kunnat svara på vad som är fel heller. 🙁 Så egentligen blir jag aldrig hjälpt av någon i det avseendet, även om många friskt försöker hjälpa till och lösa problemet vilket jag dock är väldigt tacksam för. 🙂
Dock så har man ju sina kontakter på ICQ som informerar om ditt och datt där man själv inte är lika uppdaterad. Snackar video- och kameraelektronik med MrWeizel, lite datorkomponenter med Noddan och skiroy som har koll på det mesta inom data- och internetsamhället förser mig lite då och då med "internetskvaller" (ja vad fasen ska jag kalla det?). 😀
Edit: Ja just det, har ju faktiskt fått hjälp i "Vad heter låten"-tråden 😀
January 15, 2004
Ogrebeast wrote: Edit: Ja just det, har ju faktiskt fått hjälp i "Vad heter låten"-tråden 😀
Varsågod!
Jag har glömt bort vilka som hjälpt mig.. Jag registrerade mig bara för att få svar på några snabba frågor, och då var man inte så uppmärksam på vem som är vem. Jag råkade fastna lite här, så i fortsättningen borde man veta vem det är som svarar om man har någon fråga. 😛
April 20, 2002
Alla NH-gudar har hjälpt mig på sitt lilla sätt men hjälp med mest saker mäste jag säga är från Fakkah.
Fått hjälp med allt från drivrutiner till installation av OS.
*OT
Coore har bilder på tjejer som pussas o en killes rumpa på sin hemsida
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)