January 18, 2004
Alvarligt, jag lider varje gÄng ens glimtar hans reklamer, hur kan nÄgon sponsra nÄgot sÄ smaklöst och vÀrdelöst? Hans filmer Àr som vakuum av vÀrdelöshet, helt otroligt att han ens fÄr tillÄtas leva!
Han Àr ju ett slöseri med luft, syre och materia. En blyklump Àr vÀrd mer!
gah! SÄ dÄliga filmer! Alltid en indian/buddist/hinduist/hippie som skall försvara barn/vÀrlden/indianer/buddister/naturskyddsomrÄden frÄn terrorister/byrÄkrater/terrorist byrÄkrater som uttnytjar systemet/förstör naturomrÄden för pengar. Eftersom att Steven Seagal Àr indian Àr han sjÀlvfallet odödlig och osÄrbar, Ät helvete med realism, Seagal slÄr inte bara ihjÀl alla ensam med sina bara indian knogar, han stirrar ihjÀl super skurken och bar ensam hela barnhemmet till sÀkerhet.
Hur stort ego har inte den djÀveln? suck... sÄ vÀrdelös, sluta plÄga min tv skÀrm >: (
July 13, 2002
Krehlmar wrote: Eftersom att Steven Seagal Àr indian Àr han sjÀlvfallet odödlig och osÄrbar, Ät h*****e med realism, Seagal slÄr inte bara ihjÀl alla ensam med sina bara indian knogar, han stirrar ihjÀl super skurken och bar ensam hela barnhemmet till sÀkerhet.
(
Haha...
men men, alla hillbillys ska vĂ€l ha ngt att kolla pĂ„ đ NĂ€r man var 10 Ă€gde hans rullar!
August 7, 2001
Det roliga med Seagal Ă€r att han Ă€r precis lika dan i verkligheten som han Ă€r i filmerna. SĂ„ han spelar inte direkt nĂ„gon roll. đ
Han trÀnar/har trÀnat? soldater i kampsport sÄ hans kunskaper i filmerna Àr tagna frÄn hans egna erfarenhet.
Hans filmer Ă€r riktigt bra underhĂ„llning... har man överseende sĂ„ blir dom bra. đ
Den filmen som ligger över dom andra i klass Àr Under BelÀgring.
March 11, 2003
HELIX wrote: Som alla andra skriver sĂ„ Ă€r faktiskt Under BelĂ€gring riktigt ball, slagskeppet gör sin del ocksĂ„ đ
InstÀmmer. Och det var lite kul att han var kock, och gjorde bouillabaise, och gnÀllde om att de inte skulle glömma att ta ut hans pajer. SÄnt livade upp "Under Siege", men efter det har det varit mest hjÀrndött fjantvÄld.
February 12, 2003
Steven Seagal Àr faktiskt rÀtt underhÄllande. Det finns rÀtt mycket sÀmre skÄdisar, som Vin Diesel, Jean-Claude Van Damme (dÀr börjar vi snacka riktigt kass) och Àven fast det smÀrtar att sÀga, sÄ Àr vÀl inte Jason Statham nÄn kille som ska ha nÄn actionroll. Transporter 2 syftar jag pÄ frÀmst.
1 Guest(s)