December 16, 2003
Jag!... om man ser filmerna som komedier 😉
Mannen e ju bra på å fightas! Å jag tror inte att du vill möta honom i en mörk gränd när han vaknat i ett dike, ur ett rus.
Sen att han blivit pluffig å har svårt med round-kick? Så stuntisen får klippas in?
Med de pengarna han tjänat på de "dåliga" filmerna
tror jag han le lite lätt å skrattar hela vägen till banken! 😉
Jean-Cleud Van whatever.. samma sak. Manne har träffa Kylie M å kysst henne... det har inte du!
February 17, 2004
Json_81 wrote: Det finns inga dåliga filmer, bara dålig publik.
njae, jag kan nog göra en riktigt usel amatörfilm om du nu vill ha ett dåligt ex. Så dåliga filmer görs nog ibland...
Såg en skräckis i tisdags tror jag, riktigt usel. Handlade om en seriemördare som mördade oskulder på en skola. Det slutade med att alla oskulder på skolan skulle ha sex för att undkomma mördaren :D. Det låter dåligt men det var ännu sämre.....
Seagal suck, Clintan rules...
/Dani
January 20, 2002
Dani wrote: [quote=Json_81]Det finns inga dåliga filmer, bara dålig publik.
njae, jag kan nog göra en riktigt usel amatörfilm om du nu vill ha ett dåligt ex. Så dåliga filmer görs nog ibland...
Såg en skräckis i tisdags tror jag, riktigt usel. Handlade om en seriemördare som mördade oskulder på en skola. Det slutade med att alla oskulder på skolan skulle ha sex för att undkomma mördaren :D. Det låter dåligt men det var ännu sämre.....
/Dani
Den sämsta film jag någonsin har sett tror jag är Man on the moon.
Andra tycker den är skitbra.
Smaken är som baken... Så det är svårt att säga om en film är riktigt dålig. Kritikerna säger det om många.... Andra tycker dem är svinbra, så det är svårt.
November 22, 2001
Cezar wrote: [quote=Dani][quote=Json_81]Det finns inga dåliga filmer, bara dålig publik.
/Dani
Den sämsta film jag någonsin har sett tror jag är Man on the moon.
Andra tycker den är skitbra.
Smaken är som baken... Så det är svårt att säga om en film är riktigt dålig. Kritikerna säger det om många.... Andra tycker dem är svinbra, så det är svårt.
Precis, hur dålig en film än är finns det alltid någon som uppskattar den.
Jag tror inte vi ska dra in en hemmafilm där någon står och ropar hallonbåt i 5 minuter.
January 7, 2006
Under Siege är en bra film!
Att jämföra Steven Seagal med Dolph är en förelämåning mot Steven... Dolph är nog fan så mycket smartare men gör både sämre filmer och skådespelarinsatser.
Sen kanske det inte är den perfekta skådespelaren, men ändå... Lätt bättre än att han är så värdelös att han förtjänar en tråd 😉
September 1, 2002
Steven Seagal är så jävla okarismatisk och saknar så mycket charm att jag ofta tror att han är CG-renderad.
Att han dessutom verkar ta sig själv på så stort allvar gör det ännu mer skrattretande.
Exit wounds (som är den senaste filmen jag led igenom) är fruktansvärt hemsk.
Dock är den här flashfilmen rätt skoj:
http://www.atomfilms.com/landi.....ure=accept
1 Guest(s)