January 26, 2004
Hänvisar till denna tråd på sweclockers:
http://forum.sweclockers.com/s.....did=237440
- Där berättar jag varför jag lämnar sweclockers, och går över till "er" här på Nh. Vill väldigt gärna att han som ringde hensan skriver i detta forum, eller det på sweclockers. Så om ni vet vem det är be honom höra av sig i något av forumen. Gillar inte när folk gör sådär.
Hoppas att jag kommer att trivas bättre här än på sweclockers. Har ingenting emot "själva" sweclockers, enbart vissa forummedlemmar.
edit: Min tråd på sweclockers har tyvärr nu blivit låst. (inte oväntat).
January 26, 2004
January 26, 2004
January 26, 2004
satansDJUR wrote: Varför inte ta upp det med SweClockers admins?
Vi har gjort det och hoppas att det kommer att reda ut sig på ett smidigt sätt. Visst var det du som kände honom? (du kan ju alltid viska till mig vem det är, och jag lovar att inte säga att det var du som sa det)
November 18, 2003
[NH wrote: Noddan]Sluta klanka ner på Sweclockers! Vad är det som är så hemskt med de? Det är en sida, precis som vår. Vi skiljer oss på vissa punkter, men sluta föra detta "krig".
dronkers: välkommen in i värmen! 🙂
va de e för fel?? lyssna på telefonsamtalet så hör du va de e för personer som hänger på sweclockers!
November 18, 2003
dronkers wrote: [quote=Snowman89]va de e för fel?? lyssna på telefonsamtalet så hör du va de e för personer som hänger på sweclockers!
Det där var lite onödigt, Det finns "bra" folk på sweclockers också. Schysst personer som verkligen försöker att hjälpa andra.
jo men han som ringde verkade ju inte specielt "bra" på att hjälpa till,
1 Guest(s)