December 17, 2002
CeBit på Torsdag! Jag o min klass (jag går en datorutbildning på KY nivå, tycker den e bluff men vafan....gick ett år innan jag fatta så likabra gå kvar o få examensbetyget) ska dit o eftersom jag inte känner en jäkel här så hade det varit skoj o träffa nån annan som också ska dit 🙂
Man kan spela StarCraft II där också! 😀
November 27, 2003
NH|CryptoN wrote: Hela IT-programmet på min skola ska dit, vilket inkluderar min klass.
Dock så hoppar jag det eftersom att man måste fixa papper ifrån försäkringskassan för att åka. Det orkar jag inte.
27 hallar med nördgodis?! Skärp dig för i helvete och åk! CeBIT är så jävla fett så du anar inte och att det dessutom finns såhär nära inpå göra det ju till en förbannad skyldighet att åka dit om man får det serverat som du får här ...
//ANdreas
March 10, 2003
8h är fan ingenting i bil sammanhang imo. Suttit längre i bilar i mina dagar. Sedan sträckkör man inte 8h heller vanligtvis.
Utan man tar en pissepaus eller så imellan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 24, 2007
Delph1 wrote: Nej, då är man bara lat om man inte är beredd 8h resa för en av världens största elektronikmässor. Man hör sannerligen inte hemma här i alla fall...
//Andreas
Borde väl tillägga till mitt eget försvar att jag är på tok för upptagen just nu med skolan också, därav bristande intresse för CeBit. :bgrin:
1 Guest(s)