June 28, 2001
inte jag iaf, jag bryr mig inte så mkt vad andra tycker.
tänk vad jobbit att tänka hela tiden på vad packet på forumet tycker och tänker såfort man skriver ett inlägg, tillslut skulle det ta dagar av planerande och hundratals stavningskoller för att få fram ett svar.
June 23, 2002
Waco wrote: [quote=macrus][quote=Waco]Jag nominerar mig själv till den titeln.. 😀
edit: man kanske förlorade den titeln pga av detta inlägg... 🙄
Ja det gjorde du helt klart, men när jag såg ditt nick tänkte inte på dig faktiskt men när jag såg att du skrivit så tänkte jag Waco är ju en av dem som inte skriver massa skit-inlägg. 😀
helt seriöst så brukar jag hålla mig borta från att skriva skitinlägg. Tycker att det drar ner nivån på forumet.
Jo det jag menade. 🙂
Du brukar mest skriva inlägg som är nödvändiga. 🙂
February 21, 2003
WzuP wrote: NH har dem fulaste smilies iaf, den där som rycker på överläppen är så j**la töntig
Eller denna: 😀 brrrrr
TA BOOOORRT
Relevansen här är bländande 🙄
Tycker inte det är så viktigt vem som är "duktigast i klassen", utan snarare vem man uppskattar mest på forumet.
June 23, 2002
HELIX wrote: [quote=WzuP]NH har dem fulaste smilies iaf, den där som rycker på överläppen är så j**la töntig
Eller denna: 😀 brrrrr
TA BOOOORRT
Där håller jag faktiskt med till 100%.. Kör Swec smileys eller nåt..
Varför apa efter Swec när man kan köra en egen stil? :bgrin: 🙄
November 23, 2003
November 23, 2003
November 23, 2003
February 15, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: -=*ThE_cRoW*=- tycker jag är en stark kandidat eftersom han inte spamar eller skriver onödiga inlägg.
De mästa han har skrivit har varit tänkvärt och intressant.
Desutom är han en bra "ny topic" skapare.
Så med andraord min röst faller på -=*ThE_cRoW*=- ...
😀 😀 😀
Om du inte vinner det här så lär du ju iaf vinna fulast nick 😛
November 23, 2003
3 Guest(s)