August 7, 2001
Jag vill döda min granne för han har inte
låtit mig sova på mornarna på hela j**la sommaren. när han inte låter mig sova så brukar han:
spika, såga, borra, skjut med luftgevär, sitta på altan och ha radion på hög volym, piska mattor och sist men inte minst ATT KLIPPA DEN JÄVLA GRÄS MATTAN!!!!!!!!!!
och allt detta klockan åtta på morgonen
:rollsmile:
May 24, 2001
On 2001-08-18 01:26, totto wrote:
Jag vill döda min granne av en helt annan orsak. JAG VILL ÅT HANS LÄGENHET!!
Hörnlägenhet med balkong, man ser ut över hela karlskrona från storarummet och köket.
Huset jag bor i är ett av dom högst belägna i hela karlskrona, man ser mila vis åt alla håll.
Du ska vara GLAD att du inte har hans lgh, för vem vill se Karlskrona 😀
skojjas bara.
July 29, 2001
Jag var så förbannad i morse så tjejen fick försöka lugna mig. Klockan var 06:00 och jag hade sovit 3 timmar. Då vaknar jag att vår f-ns gamla gubbskrälle-granne hade smetat in sig med after shave så det stank i hela vår lägenhet. OCh då menar jag STANK!!! Gick tamefan inte att sova.
Dessutom nyser gubbjäveln som en kärring! *Piiiuuuiii* *Piiiiuuuuiiii* låter det. Får lust att sprätta upp honom som en kanin, men det skulle se illa ut är jag rädd...synd att han inte spelar CS, för då vet jag vad jag skulle göra, om jag så var tvungen att TK:a honom....*morr*
January 4, 2001
On 2001-08-18 01:10, Dree-Q wrote:
låtit mig sova på mornarna på hela j**la sommaren. när han inte låter mig sova så brukar han:
spika, såga, borra, skjut med luftgevär, sitta på altan och ha radion på hög volym, piska mattor och sist men inte minst ATT KLIPPA DEN JÄVLA GRÄS MATTAN!!!!!!!!!!
det är väll bara att dra bötten i med högtalrana och klp honom,.,, 😀 😀 😀 😀
April 10, 2001
On 2001-08-18 01:26, totto wrote:
Jag vill döda min granne av en helt annan orsak. JAG VILL ÅT HANS LÄGENHET!!
Hörnlägenhet med balkong, man ser ut över hela karlskrona från storarummet och köket.
Huset jag bor i är ett av dom högst belägna i hela karlskrona, man ser mila vis åt alla håll.
Vilken lyx, jag gjorde lumpen i karlskrona på 80-talet, måste bara säga att det är en av de vackraste städerna i sweden. gillar skarpt.
Ps. finns Jollen och Statt kvar?
June 3, 2001
Jag vill oxo döda min granne för den delen. Han börjar spela musik klockan 11 på förmiddan så soffan hoppar i min lägenhet. Sen håller han på upp till 14 timmar sträck non-stop dunkadunkadunkadunka.................. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
August 22, 2005
On 2001-08-18 01:26, Thomas wrote:
Åtta?? Fråga min granne om han vill döda mig... :bgrin: j/k
Jag brukar spela lite överdrivet hög musik, alltid efter halv två på dagarna, och aldrig efter sju ().
hmmm, thomas var bor du... har e j**el til granne som gör precis samma saker....
March 24, 2001
On 2001-08-18 13:57, PAYNE wrote:
Min granne är sinnersjuk, han stängde av vårat vatten som vi delade på och krävde pengar för det.. Han kom precis ut från 6 månaders fängelse och han har kostat oss c.a 10.000 kr.
Det kan väl hända en liten "olycka" när du e ute och övningskör? 😀
August 7, 2001
On 2001-08-18 03:23, Coore wrote:
On 2001-08-18 01:10, Dree-Q wrote:
det är väll bara att dra bötten i med högtalrana och klp honom,.,, 😀 😀 😀 😀
jo det gör jag nästa gång 😀
February 16, 2001
Dessutom nyser gubbjäveln som en kärring! *Piiiuuuiii* *Piiiiuuuuiiii* låter det. Får lust att sprätta upp honom som en kanin, men det skulle se illa ut är jag rädd...synd att han inte spelar CS, för då vet jag vad jag skulle göra, om jag så var tvungen att TK:a honom....*morr*
ROTFLMAO 😀
April 15, 2001
1 Guest(s)