April 14, 2002
Flytta hemifrån är nog det skönaste jag gjort. Saknar kompisarna men det beror på att jag bor ett hav emellan dem så är inte lika lätt att umgås som om jag hade flyttat inom landet bara. Nu vet jag inte hur du känner inför att bo själv men det var det som lockade mig. Annars är det ju sjukt bekvämt, om inte billigt, att bo kvar hemma. Mitt råd är att tänka över din situation bortsett från polarna. Väsby - Söder är ju inte långt om det är det som sätter stopp i hjulen för dig.
May 17, 2004
serriöst, du värkar ha ett någotlunda stabilt förhålande, och en inkomstkälla.
har du inga planer på att innom en snar framtid göra några större förändringar, typ studera eller göra militärtjänst, så flytta till flickan!
annars kan jag hålla med om att det är tveksamt att flytta till stockholm, ännu mer till ett ställe som heter 'söder'.
som du hör på namnet, så finns bara fjolliga grabbar där.
skulle jag fråga någon 'förresten vart bor du' och den jag frågade skulle säga 'på söder' skulle min första tanke vara, 'gay. :arg:'
sen skulle jag säkert inte tycka mindre om personen i fråga ändå, men jag lovar, jag skulle tänkt gay 😉
edit: på tal om gay, var en pride grej här i stan för ett tag sen.
fan vad jag måste vara het 😀
massa pojkar visade intresse (en vännina sa att en grabb undrade vad jag hade för nummer). im the man 😎
edit2: såg jag använde ett förbjudet ord :cy:
July 27, 2002
Det finns mkt fördomar om söder iaf. 🙂
Det dummaste är att det skulle vara farligt på natten där. Kan ju säga att söder är mkt säkrare än typ Väsby eller någon förort. 🙂
Det är klart det finns mkt idioter ute och ränner fulla som svin men det är massor med snutar också.
February 12, 2003
Callister wrote: Det dummaste är att det skulle vara farligt på natten där. Kan ju säga att söder är mkt säkrare än typ Väsby eller någon förort. 🙂
Har spenderat några nätter på söder, bland annat i måndags, då jag knatade rätt igenom söder mitt i natten. Kändes hur lugnt som helst. Jag trivs åtminstone bra som fan där. 🙂
January 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Callister]Det dummaste är att det skulle vara farligt på natten där. Kan ju säga att söder är mkt säkrare än typ Väsby eller någon förort. 🙂
Har spenderat några nätter på söder, bland annat i måndags, då jag knatade rätt igenom söder mitt i natten. Kändes hur lugnt som helst. Jag trivs åtminstone bra som fan där. 🙂
Men ingen skulle ju våga ge sig på dig Meanie så det räknas nästan inte att ingen anfaller dig
February 12, 2003
T0FFE wrote: [quote=Mean Machine][quote=Callister]Det dummaste är att det skulle vara farligt på natten där. Kan ju säga att söder är mkt säkrare än typ Väsby eller någon förort. 🙂
Men ingen skulle ju våga ge sig på dig Meanie så det räknas nästan inte att ingen anfaller dig
Nej, det är sant... Jag ger ju ett sånt ballt intryck när jag går runt med mina 57 kilo. 😉
1 Guest(s)