December 6, 2006
Snorch wrote: Pamela 😮 hejda dig lite nu...
Men är det stora tuttat du är ute efter kanske världsrekordhållaren Maxi Mounds vore något. 🙂[Image Can Not Be Found]
Hold your horses...
Med tanke på hur mina senaste inlägg varit vill jag helst inte riskera en varning och att vi gått ur trådskaparens "konstiga" inlägg lite så jag säger bara såhär:
Jag föredrar inte stora tuttar. :bgrin:
March 14, 2001
opA87 wrote: Hold your horses...
Med tanke på hur mina senaste inlägg varit vill jag helst inte riskera en varning och att vi gått ur trådskaparens "konstiga" inlägg lite så jag säger bara såhär:
Jag föredrar inte stora tuttar. :bgrin:
Jo jo du har redan gjort bort dig, du är numera Big Boobie Lover Nr1 😛
Dani, klart är jag det. :heart:
December 6, 2006
Snorch wrote: Jo jo du har redan gjort bort dig, du är numera Big Boobie Lover Nr1 😛
I say no more. :va:
( Även fast jag faktiskt talar sanning :trans: )
Det är som tur va inga moderatorer online såhär pass förbi deras sängtider så vi kan nog skoja på ett tag till.. men jag stannar nog här ändå, känner jag. :eye:
March 14, 2001
opA87 wrote: I say no more. :va:
( Även fast jag faktiskt talar sanning :trans: )
Det är som tur va inga moderatorer online såhär pass förbi deras sängtider så vi kan nog skoja på ett tag till.. men jag stannar nog här ändå, känner jag. :eye:
Det kan jag tro att du blir med alla dessa bilder
:p
February 17, 2004
Snorch wrote:
Dani, klart är jag det. :heart:
Om du nu är en chick kanske jag kan bjuda på middag och en romantisk kväll, en upplevelse du sent kommer att glömma
Det börjar bli världsklass på den här tråden, barnförbjudet efter 23. Kanske vi ska gå OT så slipper den låsas..
2 Guest(s)