September 16, 2002
Tjo.
Jag såg just ett avsnitt av Smallville. Inte en serie jag direkt följer. Jag såg några avsnitt när serien var ny och har kanske sett 3 avsnitt utöver det.
Nu var det massa snack om att vara ärlig, bla bla. Och tydligen har Lana datat Clark. Men min fråga är:
Vet Lana om att Clark är super?
March 30, 2004
nej det vet hon inte hon vet att han e skumm men inte mer än så, e lite diffust de där. läs mer om smallville på:
http://www.thewb.com/Shows/Sho.....%2C00.html
😛
September 16, 2002
DiDi wrote: [quote=Kizo][quote=DiDi]Clark är tyvärr död nu...
Yes...
Vi ber för hans själv och hoppas att det inte finns kryptonit där han är nu...
Hans själ, va? :bok:
Jo, men om sanningen ska fram, så tror jag inte det spelar någon roll nu. Han har redan fått en överdos.
March 5, 2002
Farbror wrote: [quote=Fackamato][quote=AarJay]menar du han som satt i rullstol eller vad de va??
ja, honom. Han bröt ryggen när han ramlade av en häst i en tävling. Stackars sate... 🙁
Håller inte han på att bli bättre eller va ddet var de sa på nyheterna ?
Han är ju död nu, men för några år sen så kunde han röra på ett finger eller vad det var.
September 16, 2002
Fackamato wrote: [quote=Farbror][quote=Fackamato][quote=AarJay]menar du han som satt i rullstol eller vad de va??
ja, honom. Han bröt ryggen när han ramlade av en häst i en tävling. Stackars sate... 🙁
Håller inte han på att bli bättre eller va ddet var de sa på nyheterna ?
Han är ju död nu, men för några år sen så kunde han röra på ett finger eller vad det var.
Vänster lillfinger (eller om det var pekfinger), om jag inte vet helt fel.
1 Guest(s)