June 28, 2001
BelGarath wrote: Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
"Känner instinktiv motvilja för artister som sålt över 5000 album" 😀
jag såg dom live på sweden rock festival, inga problem med hennes röst där inte, lät lika fint som alltid.
February 22, 2003
Mind wrote: [quote=BelGarath]Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
jag såg dom live på sweden rock festival, inga problem med hennes röst där inte, lät lika fint som alltid.
mhm playback :va: nee men när jag såg dom så sprack hennes röst ett antal gånger
November 22, 2001
BelGarath wrote: [quote=Mind][quote=BelGarath]Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
mhm playback :va: nee men när jag såg dom så sprack hennes röst ett antal gånger
Kan hända den bäste (bästa).
Nog för att man inte bör lyssna på kommersiellt krafs, men att sätta en sådan gräns e lite löjligt.
February 22, 2003
Json_81 wrote: [quote=BelGarath][quote=Mind][quote=BelGarath]Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
Kan hända den bäste (bästa).
Nog för att man inte bör lyssna på kommersiellt krafs, men att sätta en sådan gräns e lite löjligt.
Har du inte sett reklamen när dom säger så? Det var mest menat som ett skämt 😛
June 28, 2001
BelGarath wrote: [quote=Mind][quote=BelGarath]Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
vart såg du dom då ? tänk om alla som har sett när hennes röst sprack på samma ställe vid samma tidpunkt och springer runt o säger att den alltid spricker.
April 10, 2003
BelGarath wrote: Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
Jag antar att ditt favoritband är Dimmu Borgit då? =D=D=D
February 22, 2003
Tyrfing wrote: [quote=BelGarath]Nightwish Pyttsan! Lyssna på andra band i samma kategori och nightwish kommer inte låta lika bra längre... 😛 (hennes röst spricker som fan live)
Jag antar att ditt favoritband är Dimmu Borgit då? =D=D=D
Nej du min metal-kompis då har du underskattat mig 😛
1 Guest(s)