November 17, 2005
nu har jag tröttnat på att leta efter 3d mark 06 demot(gratis versionen) jag har laddat net det två gånger då det stått att det e gratis versionen men lik förbannat så krävs ett lösen,,,,irriterande är det iaf så en länk eller liknande vore högt uppskattat 🙂
tack på förhand //teckim
May 8, 2001
teckim wrote: nu har jag tröttnat på att leta efter 3d mark 06 demot(gratis versionen) jag har laddat net det två gånger då det stått att det e gratis versionen men lik förbannat så krävs ett lösen,,,,irriterande är det iaf så en länk eller liknande vore högt uppskattat 🙂
tack på förhand //teckim
Finns som sagt länkar till platser där man kan ladda ner på deras hemsida:
http://www.futuremark.com/down...../3dmark06/
Av erfarenhet vet jag att många funkar dåligt men du kan ju testa att ladda via BitTorrent!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
November 17, 2005
MoNsTeR wrote: Du har inte funderat på att skriva en riktig rubrik?
nej!! men om du nu blev irriterad på min rubrik så ska jag tänka på det i fortsättningen
..o jag kan nu hålla med om att rubriken inte är så lämplig
o ni som tog er tid att svara på min fråga ska ha tack!!
mvh teckim
May 17, 2002
Jag råkade ut för samma sak för ett tag sedan. Laddade ner från guru of 3D och så stod det att jag måste skriva in lösen när jag skulle packa upp! Ganska konstigt! Kommer tyvärr inte ihåg var jag fick tag på rätt version...
Men lättast verkar ju vara på futuremark via BitTorrent...
teckim wrote: nu har jag tröttnat på att leta efter 3d mark 06 demot(gratis versionen) jag har laddat net det två gånger då det stått att det e gratis versionen men lik förbannat så krävs ett lösen,,,,irriterande är det iaf så en länk eller liknande vore högt uppskattat 🙂
tack på förhand //teckim
"66guru3d.com68!" var lösenordet förut iaf, på den från Guru3D alltså.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)