February 19, 2001
Killah och jag går sista året på Mobila, vi kommer kräva nya datorer eftersom våra klarar inte av de avancerade programmen som media ämnerna kräver. 😀
och de här skiten som vi har nu funderar jag på o köpa bara för att hammra sönder den lr skjuta på den.:burn:
Hoppas de har sparkat support personalen eftersom de SUGER så fruktansvärt...feta är de oxå. :bgrin:
August 9, 2001
On 2001-08-22 22:12, mawal wrote:
Började på mobila gymnasiet i dag (osndag) och där sa dom att 3:orna fick köpa datorerna för 6000 kr. Men vem vill köpa tre år gamla datorer för så mycket pengar
Det sa dem inte till oss.
Vilken grupp hamnade du i??
Jag hamnade i grupp 2
February 19, 2001
On 2001-08-23 19:55, KiLLaH wrote:
SHAHROOOOOOZ!! om jag ser dig på mobila kommer jag att kasta min dator på dig!Farenheit o jag e grymma!
Ali kommer SITTA på dig, kalla dig namn och vara allmänt destruktiv på dig. Akta dig, vi ser dig. För vi är Grossenkonungarna...o vi kommer sälja dig gammal godis och besk läsk. Vi kommer mata dig med Alis gammla p*rr cd-r skivor och div. konstiga saker, tom. Lärarnas stressbollar som alla klämmer på :bgrin: :hehe:
August 9, 2001
On 2001-08-24 02:26, Farenheit wrote:
On 2001-08-23 19:55, KiLLaH wrote:
SHAHROOOOOOZ!! om jag ser dig på mobila kommer jag att kasta min dator på dig!Farenheit o jag e grymma!
Ali kommer SITTA på dig, kalla dig namn och vara allmänt destruktiv på dig. Akta dig, vi ser dig. För vi är Grossenkonungarna...o vi kommer sälja dig gammal godis och besk läsk. Vi kommer mata dig med Alis gammla p*rr cd-r skivor och div. konstiga saker, tom. Lärarnas stressbollar som alla klämmer på :bgrin: :hehe:
HAHAHHAAHAHAH... Jaja ni två...
Försök bara..
Vad ska två data nördar göra en body builder??
August 4, 2001
Försök bara..
Vad ska två data nördar göra en body builder??
haha, dröm Shahrooz! Jag e ju bara dubbelt så lång som du, och väger dubbelt så mycket med din schmaling
Roy e farlig han me!
[ Detta Inlägg ändrades av: KiLLaH den 2001-08-25 00:07 ]
March 22, 2001
On 2001-08-25 00:02, KiLLaH wrote:
Försök bara..
Vad ska två data nördar göra en body builder??haha, dröm Shahrooz! Jag e ju bara dubbelt så lång som du, och väger dubbelt så mycket med din schmaling
Roy e farlig han me!
Schmaling[ Detta Inlägg ändrades av: KiLLaH den 2001-08-25 00:07 ]
heheh ska han vara rädd för två feta datanördar..??
August 9, 2001
On 2001-08-25 09:28, NoFear wrote:
On 2001-08-25 00:02, KiLLaH wrote:
Försök bara..
Vad ska två data nördar göra en body builder??haha, dröm Shahrooz! Jag e ju bara dubbelt så lång som du, och väger dubbelt så mycket med din schmaling
Roy e farlig han me!
Schmaling[ Detta Inlägg ändrades av: KiLLaH den 2001-08-25 00:07 ]
heheh ska han vara rädd för två feta datanördar..??
Bra sagt
2 Guest(s)