January 12, 2004
Att flytta 150kg kyl/frys själv är inte kul om man är själv.
Speciellt inte när man upptäcker att det dessutom står på en lite träpall som man måste lyfta ner den från utan att ha sönder nåt.
Det blir inte heller roligt när man upptäcker att idioten i affären (dvs jag) mätte skåpet och glömde handtagen, så det var till att möblera om lite i köket i samma veva.
Och att flytta ett stort skåp fullt med serietidningar är inte heller det så lätt när man är själv.
men nu sitter jag här ledbruten, ont i ryggen om fan själv men nöjd och belåten.
Nu ska elräkningarna gå ner, hoppas jag.
October 31, 2003
obelix wrote: [quote=Delph1][quote=Sardaukar]150kg ska ju vara peace of cake om man är en Obelix
Ja, fan smutta lite dryck så ska det vara gjort på ett kick 😉
//Andreas
Iom att vi lever på 2000-talet så har jag gått över till roliga piller istället. :bgrin:
Fan, du trillad ju i grytan när du var liten. Du får inget, ät vildsvin istället. 😀
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=obelix][quote=Delph1][quote=Sardaukar]150kg ska ju vara peace of cake om man är en Obelix
Ja, fan smutta lite dryck så ska det vara gjort på ett kick 😉
//Andreas
Iom att vi lever på 2000-talet så har jag gått över till roliga piller istället. :bgrin:
Fan, du trillad ju i grytan när du var liten. Du får inget, ät vildsvin istället. 😀
Nygrillat över lägerelden i vardagsrummet, kryddad med lite vilda örter plockade ur sambons rabatter 😉
//Andreas
1 Guest(s)