October 16, 2004
Tittade på periodiska systemet i NO boken och hittade ett grundämne som heter Niob, om ni uttalar i:et snabbt så får ni ett ord, testa, vad får ni det till? 😀 Jag har en länk till periodiska systemet här. Klicka sedan på grundämne 41 så får ni lite fakta om ni är nyfikna... 😛
November 27, 2003
http://www.webelements.com/ <-- bra om någon vill ha //Andreas
January 21, 2006
sandking wrote: Tittade på periodiska systemet i NO boken och hittade ett grundämne som heter Niob, om ni uttalar i:et snabbt så får ni ett ord, testa, vad får ni det till? 😀 Jag har en länk till periodiska systemet här. Klicka sedan på grundämne 41 så får ni lite fakta om ni är nyfikna... 😛
klockren..........:D
January 6, 2003
När du menar att man ska utala i:et snabbt menar du då att det inte ska höras alls (som nob, vilket jag tror)? eller ska man säga det väldigt snabbt?
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
June 28, 2001
jarlen wrote: Det blir som att säga det på skånska, typ Niijub, njub, som då betyder Noob. Så tänker jag det i mitt huvud, och då blir det rätt 😀
Japp måste tänka danskt för att få fram noob, undra när våra ledande forskare ska hitta botmedel för det hemska språkfelet.
February 3, 2003
jarlen wrote: Det blir som att säga det på skånska, typ Niijub, njub, som då betyder Noob. Så tänker jag det i mitt huvud, och då blir det rätt 😀
Säger skåningar så? Själv skulle jag uttala det níåb. Sist jag kollade uttalades noob med o och inte ett i eller j med. Och jag är skåning.
(Kan ha missuppfattat något men jag är jävligt trött)
August 28, 2004
LorD_Kvadd wrote: [quote=jarlen]Det blir som att säga det på skånska, typ Niijub, njub, som då betyder Noob. Så tänker jag det i mitt huvud, och då blir det rätt 😀
Säger skåningar så? Själv skulle jag uttala det níåb. Sist jag kollade uttalades noob med o och inte ett i eller j med. Och jag är skåning.
Newb, inget J?
February 25, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=jarlen]Det blir som att säga det på skånska, typ Niijub, njub, som då betyder Noob. Så tänker jag det i mitt huvud, och då blir det rätt 😀
Nej inte ens er egen dialekt klarar ni uttala rätt "blink blink så det inte blir några missförstånd"
August 13, 2004
………………………………...__…………………………………………
………………………...,-~*’`¯lllllll`*~,……………………………………
…………………...,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,………………………………
………………,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,…………………………….
……………,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.……………………………
………….;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll…………………………...
…………...lllllllllllllllllllllllllll/………;;;;llllllllllll,-`~-,………………………
…………...lllllllllllllllllllll,-*………...`~-~-,…(.(¯`*,`,……………………...
…………….llllllllllll,-~*…………………)_-...*`*;...)…………………….
……………...,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../……………………...
……………...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.……………………...
…………….../.../…/…/...,-,...*~,.`*~*…………….*...……………………
…………….|.../…/…/.*`......……………………)….)¯`~,……………...
…………….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|...)…`~-,………….
……………/./.../…,*`-,…...`-,…*`….,---…...…./….../...|……...¯```*~-,,,,
…………...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/………………...
…………….*-,…….`*-,...`~,...``.,,,-*……….|.,*...,*…|…………...……...
……………….*,………`-,…)-,…………...,-*`...,-*….(`-,……………….
……...f`-,………`-,/…*-,___,,-~*….,-*……|…`-,……….……
1 Guest(s)