September 11, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vet ni vad jag tror? Jag tror att jag är ensam här å ni bara är fantasifoster i min hjärna. Kanske äre tillochmed så att jag inte har nån kropp utan jag bara är ett väsen i rummet som i avsaknad på logik byggt upp denna världen för mitt inre.. Vad tror ni?
vet du vad jag tror? jag tror du har läst en filosofikurs eller precis börjat läsa. de där kurserna har satt konstiga griller i huvet på många jag känner 😕
🙂
February 12, 2002
fet_loa wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vet ni vad jag tror? Jag tror att jag är ensam här å ni bara är fantasifoster i min hjärna. Kanske äre tillochmed så att jag inte har nån kropp utan jag bara är ett väsen i rummet som i avsaknad på logik byggt upp denna världen för mitt inre.. Vad tror ni?
vet du vad jag tror? jag tror du har läst en filosofikurs eller precis börjat läsa. de där kurserna har satt konstiga griller i huvet på många jag känner 😕
🙂
Exakt de sa en annan jag fråga den där frågan. Men svaret är nej jag har inte börjat läsa nån filosofi kurs..
Svaret på andra frågan du kommer ställa är: Kanske, håller på att ha sett matrix filmerna ett par gånger nu.. 😀
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vet ni vad jag tror? Jag tror att jag är ensam här å ni bara är fantasifoster i min hjärna. Kanske äre tillochmed så att jag inte har nån kropp utan jag bara är ett väsen i rummet som i avsaknad på logik byggt upp denna världen för mitt inre.. Vad tror ni?
Jisses, sätt ner den där handrullade du blossar på och ta en promenad i friska luften. Välkommen ner tillbaka till oss igen... 🙂
February 12, 2002
Blunda, slappna av känn hur du släpper allt, känn ur du omsluts av något, något mört något lila. Känn hur de som gungar runt om dig, nära dig. Du omsluts av något du inte kan känna men du vet ändå att de är där. Du känner hur du glider längre å längre bort från,,, Ja vad glider du längre å längre bortifrån? Vågar du släppa taget å få veta?
2 Guest(s)