June 20, 2002
skiroy wrote: [quote=MULLVADEN]=)
damn... shit... evighet kvar... men men.. inte spamma för det... då blir det nog till att aldrig komma upp till det... hehhee..´skidan blir inge glad då...
(det här e inte spam, skiroy)... 😛 8)
Nämen väldigt nära. 😉
det här är dock spam
December 25, 2000
skiroy wrote: Som mkt väl kan följas upp med en varning. 🙂
Vad är detta?! Bara ett hot? Aj aj, du måste skärpa dig och bli grym och hänsynslös, annars kan vi nog inte ha dig kvar som moderator.
Nästa gång vet du att när någon spammar, vill jag se dig banna honom, sedan spåra upp hans IRL address, åka över till honom, för att sedan sparka in hans/hennes katt och våldta hans/hennes dörr. Annars måste vi se över din position som moderator här...
February 21, 2003
ViU wrote: [quote=skiroy]Som mkt väl kan följas upp med en varning. 🙂
Vad är detta?! Bara ett hot? Aj aj, du måste skärpa dig och bli grym och hänsynslös, annars kan vi nog inte ha dig kvar som moderator.
Nästa gång vet du att när någon spammar, vill jag se dig banna honom, sedan spåra upp hans IRL address, åka över till honom, för att sedan sparka in hans/hennes katt och våldta hans/hennes dörr. Annars måste vi se över din position som moderator här...
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
September 12, 2001
ViU wrote: [quote=skiroy]Som mkt väl kan följas upp med en varning. 🙂
Moderator ?
Haaa...det råkar nämligen vara så att det är du som är moderatorn här medan jag innehar en helt annan titel mannen. 😀
2 Guest(s)