December 25, 2000
skiroy wrote:
Moderator ?Haaa...det råkar nämligen vara så att det är du som är moderatorn här medan jag innehar en helt annan titel mannen. 😀
Ok, nu skall vi klargöra lite saker. För er som inte vet, "Forums Admin" är vad man är före man befodras till Moderator. Så när det står "Forums Admin" så skall ni läsa "Lägre Moderator", men jag respekterar Skiroy så mycket att jag ibland titulerar honom Moderator.
Hoppas vi har rett ut detta trassel nu.
February 21, 2003
ViU wrote: [quote=skiroy] Moderator ?
Haaa...det råkar nämligen vara så att det är du som är moderatorn här medan jag innehar en helt annan titel mannen. 😀
Ok, nu skall vi klargöra lite saker. För er som inte vet, "Forums Admin" är vad man är före man befodras till Moderator. Så när det står "Forums Admin" så skall ni läsa "Lägre Moderator", men jag respekterar Skiroy så mycket att jag ibland titulerar honom Moderator.
Hoppas vi har rett ut detta trassel nu.
Så betyder det att JonaS egentligen är "bannlyst"?
November 26, 2002
ViU wrote: [quote=skiroy]Som mkt väl kan följas upp med en varning. 🙂
Vad är detta?! Bara ett hot? Aj aj, du måste skärpa dig och bli grym och hänsynslös, annars kan vi nog inte ha dig kvar som moderator.
Nästa gång vet du att när någon spammar, vill jag se dig banna honom, sedan spåra upp hans IRL address, åka över till honom, för att sedan sparka in hans/hennes katt och våldta hans/hennes dörr. Annars måste vi se över din position som moderator här...
spam
(orgybeast har min adress)
1 Guest(s)