November 26, 2002
Då var det dags för lite ledighet. I dag är sista dagen på jobbet för sommaren och jag börjar jobba igen den 5:e september. Största delen av juni och juli kommer jag att befinna mig på stugan och långt bort från el-ström, rinnande vatten och internet. Jag kommer nog att titta in till forumet ngn gång under sommaren om jag får syn på en uppkopplad dator men det lär inte vara ofta.
Så, ha en suverän sommar och testa att stänga av datorn vid några tillfällen och gå ut. Den där stora gula saken på himlen är inte så farlig, den kallas för sol och har alltid funnits där.
När jag kommer tillbaka så sitter väl alla ni med A64 X2 och dubbla X900 XT PE crossfire och min XP1700+/ 9800 Pro - kombo är ngt som ni knappt minns att existerade...
Jag hänger här under dagen men sen går båten till Åland.
SEE YA!!!
November 26, 2002
Coore wrote: Du får väl ta svängen förbi ViU och låna internet av honom ett par gånger i månaden...
Jag ska installera bredband åt farsan imorgon och han bor i Mariehamn så jag använder hans burk att titta in till forumet vid tillfälle i sommar. Funderade ett tag om jag skulle ta med burken och ställa den i hans kontor men jag har bestämt mig för en datorfri sommar...
January 4, 2001
John_lz wrote: [quote=Coore]Du får väl ta svängen förbi ViU och låna internet av honom ett par gånger i månaden...
Jag ska installera bredband åt farsan imorgon och han bor i Mariehamn så jag använder hans burk att titta in till forumet vid tillfälle i sommar. Funderade ett tag om jag skulle ta med burken och ställa den i hans kontor men jag har bestämt mig för en datorfri sommar...
Är det du som har crewfest @ Åland i sommar eller? :pidu:
November 26, 2002
Coore wrote: [quote=John_lz][quote=Coore]Du får väl ta svängen förbi ViU och låna internet av honom ett par gånger i månaden...
Menar du att ViU och jag borde ställa till med en NH-Crewfest på Åland i sommar? Kan det vara hälsosamt??? :cy: :cy: :cy:
November 27, 2003
John_lz wrote: [quote=Coore][quote=John_lz][quote=Coore]Du får väl ta svängen förbi ViU och låna internet av honom ett par gånger i månaden...
Menar du att ViU och jag borde ställa till med en NH-Crewfest på Åland i sommar? Kan det vara hälsosamt??? :cy: :cy: :cy:
Det kan vara ohäslosamt att inte anordna det
//Andreas
August 27, 2003
Delph1 wrote: [quote=John_lz][quote=Coore][quote=John_lz][quote=Coore]Du får väl ta svängen förbi ViU och låna internet av honom ett par gånger i månaden...
Det kan vara ohäslosamt att inte anordna det
//Andreas
Beror väl på Fruntimmer/HuggeCoore-ration, är den låg så finns risken att det bli ohälsosamt för er andra. Är det stabilt (över 4) så kan ni nog simma lugnt.
1 Guest(s)