July 22, 2003
BelGarath wrote: fan va kul de skulle vara att våldgästa nån forumit här
tänk va förvånade ni skulle bli om de knacka nån på dörren och sa Tjena de är jag som är Bella på NH
Ja då hade man ju blivit smått förvånad 😉 Hehe 😛
Själv sitter jag också hemma och väntar på att flickan ska ta sig hit 🙂 Vet nite när hon kommer men hon kommer när hon kommer 🙂 Under tiden kan jag ju sitta här och trackasera er alla 😛
October 1, 2003
Har firat den lite så jag kanske inte får skriva här ? haha nej då var i en stuga med en 20pers kanske.. 10 av dom tjejjer och resten föräldrar 😀 Yeshh...
[Edit] fel fel fel 14tjejjer 😉 visserligen inte alla i rätt ålder :arg: ;)[/Edit]
Jag är faktiskt granne med Plupp..
March 30, 2003
Har suttit och försökt spela Enemy territory, går inte så bra dock, spelade i en halvtimma och dödade inte någon, min framtida karriär som proffesionell gamer verkar vara något som jag får lägga åt sidan.
Sitter nu och undrar vad man gör man en midsommaraftonskväll utan varesig åldern inne eller gamingskills?
:bok: 🙄
July 22, 2003
Gueno wrote: [quote=Blaxxor]Vet nite när hon kommer men hon kommer när hon kommer 🙂
Vad menar du med det? :bgrin: 🙄
Som det står 😛
1. Jag vet inte när hon kommer.
2. Hon kommer när hon kommer. (DVS hon kommer när hon är klar med sitt 😛 )
Förstår du nu eller är det bara jag som utrycker mig så 🙄
June 17, 2002
BelGarath wrote: fan va kul de skulle vara att våldgästa nån forumit här
tänk va förvånade ni skulle bli om de knacka nån på dörren och sa Tjena de är jag som är Bella på NH
Skulle faktiskt vara jävligt kul/komiskt...
Inte bara av dig.. utan av vem som helst som e känd på NH så att säga...
2 Guest(s)