November 14, 2001
Hej
Jag heter Rolf Larsson och jobbar på "Debatt" som produceras av SVT i Göteborg.
Vi tänkte ha en debatt om piratkopiering av filmer. Det låter som
ett högintressant debattämne, MEN vi måste ha tag i någon bra person som kan
försvara rätten att kopiera filmer på nätet. Vet du hur man kommer i kontakt med
någon sådan? I så fall får du gärna ta kontakt med mig.
Vänliga hälsningar:
Rolf Larsson
Sveriges Television Göteborg
[email]rolf.larsson@svt.se[/email]
Tfn:031-83 73 04
Fax:031-40 59 53
May 24, 2001
Du missade några forum i ditt okontrollerade spammande:
* Processorer, moderkort och hårddiskar
* Programmering
* Operativsystem
* Felsökning
* Feedback
* CPU-databasen
* 3DMark2001
Men 12 av 19 är ganska godkänt tycker jag.
[ Detta Inlägg ändrades av: Donan Fear den 2001-11-14 02:56 ]
June 13, 2001
Hej jag har Kottetrance som nick och jag gör en undersökning åt mig själv i första syfte.
Jag undrar hur många av en som under 1980-1990 talet spelat in radioprogram/musik från radion på vanliga 90 minuters kasett-band eller helt enkelt bara gjort ett "Blandat" band.. lämmna genast tillbaks musiken eller så kommer vi med hjälp av en helikopter sväva över era hus med en gigantisk elektromagnet... och radera alla band...
🙄
August 13, 2001
August 1, 2001
Det blir nog svårt att få någon seriös person att argumentera för att piratkopiera något av den enkla anledningen att det är olagligt. Man kan inte argumentera mot lagen, inte i detta fall. Det är ungefär som att argumentera för fortkörning, ingen säger att det är ok att köra för fort men trots det så är det väldigt många som ändå gör det varje dag.
September 19, 2001
August 22, 2005
Internet är ett verktyg för fri demokrati, inte för marknadsföring, data på internet ska vara fri från kostnad, alla sätt att exploatera internet hittils har misslyckats (utom porren), jag skulle inte ens ta i underkant om jag sade att 2/3 delar av internet är PORR.
titat bara på internet boomen.
hur många företga åkte upp som en raket, ner som en sten. internet är inget bra sätt att försöka sälja något på, eller joo.. om man säljer varor.. men att försöka med att exploatera internet är helt fel.
INFORMATION SKA VARA GRATIS!!
December 23, 2000
On 2001-11-14 13:19, p0w wrote:
Andreas007: Jag har nu hoppat runt i forumet och tagit bort dina andra 11 trådar, INTE sån här spamming en gång till för då blir det ban direkt. Kan säga att jag är en aning sur nu......
Banna aset direkt!! Det är ju bara en tönt ifrån Sveriges tristate TV-station!! 😡 GRRRRRRR...!!!!!
4 Guest(s)