November 22, 2001
fisken wrote: Det är helt rätt tycker jag. Då kan viasat i slutänden sänka sina avgifter när dom som vill ha kvar kanalerna blir tvungena att vara lagliga.
Fler lagliga användare = Lägre avgift.
Tror du på det själv?
-Ja, nu måste alla som vill se kanalerna betala för det. Men jo, vi sänker avgifterna så att vi inte tjänar så mycket.
May 17, 2002
Json_81 wrote: [quote=fisken]Det är helt rätt tycker jag. Då kan viasat i slutänden sänka sina avgifter när dom som vill ha kvar kanalerna blir tvungena att vara lagliga.
Tror du på det själv?
-Ja, nu måste alla som vill se kanalerna betala för det. Men jo, vi sänker avgifterna så att vi inte tjänar så mycket.
Vill man ha kanaler ska man betala för dem. Är så sabla trött på alla betalningssmitare.
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Json_81][quote=fisken]Det är helt rätt tycker jag. Då kan viasat i slutänden sänka sina avgifter när dom som vill ha kvar kanalerna blir tvungena att vara lagliga.
Tror du på det själv?
Vill man ha kanaler ska man betala för dem. Är så sabla trött på alla betalningssmitare.
TV3 o ZTV e inte värda att pröjsa för... fan mer reklam än program ju.,..
O ja.. dom kostar 100 / månad.. man får nån kanal till på det...
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Json_81][quote=fisken]Det är helt rätt tycker jag. Då kan viasat i slutänden sänka sina avgifter när dom som vill ha kvar kanalerna blir tvungena att vara lagliga.
Tror du på det själv?
tänker du betala 300 kronor i månaden för viasats klena utbud och alla konstanta avbrott för reklam. till det kommer tv licens ochså
October 22, 2002
Oski wrote: [quote=tindy_14]tacka vet jag piratkort.
utnyttja stora företag, ingen bryr sig ändå...
Helt rätt. Man borde kunna fixa piratbredband också 🙂
Om NI kom på en ide och byggde upp ett företag. Skulle NI då vilja att folk använde erat företags ide utan att betala??
Skulle inte tro de.
Så ni menar att de är OK att stjäla en skiftnyckel på ett stort företag bara för att dom är stora och har råd med de?
Om man tar saker av företag/rikt folk så är de OK?
Vart är världen på väg???
March 3, 2004
February 16, 2004
Aelrik wrote: [quote=tindy_14]tacka vet jag piratkort.
utnyttja stora företag, ingen bryr sig ändå...
Det sorgliga är att de stora företagen utnyttjar betalarna...och det bryr sig ingen om.
öööööö.... Menar du bara för att företaget är stort och att du måste betala så uttnyttjar dom?
Du tror väl att man kan sälja nåt utan att det kostar att tillverka...
November 22, 2001
Tror du på det själv?
Jag sa inte att man skulle smita, jag sa bara att de knappast kommer sänka priset bara för att fler betalar.
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=copulator]det märks inte om 3% tittar olovligt men om alla skulle göra det klart det märks
det är stöld att titta utan att betala! må ni få en snigel på ögat alla ni som tittar ( :o) i smyg!
Som det ser ut med lagarna just nu, så är det inte det...
1 Guest(s)