July 10, 2003
Såg denna på ett annat forum nu:
http://raph.no-ip.info/wot/stu.....20guy).AVI
Aftonbladets artikel finns här
Fyfan alltså, det är ingen dålig spark han gör på stackarn.
Den andra tråden spårade ju ur pga offtopic så håll denna ren. Men vill ni låsa så varsågoda, ville bara visa.
Varning för starka bilder.. eller nåt
January 23, 2003
en till mirror ifall det skulle behövas http://omikron.hackunite.net/~.....le_jam.avi
jaa, ifall jag säger mina åsikter angående det här så tror jag diskussionen spårar ut och låses precis som den förra tråden... tur att man bor i Finland iaf.
January 5, 2002
Edit: Jaja, jag får väl redigera inlägget, alla fattar ju ändå vad killarna i filmen gör när de inte äter bananer och gruppvåldtar småflickor.
Edit2: Alltså, det underbaraste med det hela är ju PR-värdet! Det här är så jääääävla bra reklam för invandrare, det är så bra att självaste Mona Sahlin skulle kunna använda det till att övertala alla små trettonåriga flickor som gruppvåldtagits av negrer till att tro att invandring är det bästa som finns. Det gör mig förbannad att detta pack genom sitt beteende drar skam över hela den heterogena samhällsgruppen invandrare i Sverige, över alla invandrare som sköter sig och beter sig som normala människor.
Än värre är att dessa killar kommer att sitta där i domstolen med sin parodi till advokat och hävda att de hade en traumatisk uppväxt och så vidare, allt för att själva framstå som offer. Sedan, när de dragit sin snyfthistoria, kommer det att sluta med att de döms till en struntsumma i skadestånd samt att de får tala med en psykolog i en vecka eller så.
Dessutom, de här killarna står och sparkar en kille i huvudet mitt på självaste Norrmalmstorg, varför i hela helvete är det ingen som gör något?
January 12, 2004
Ingen som har något tips om hur man ska komma tillrätta med det oprovocerade våldet, som förekommer hos både invandrar- och svenska ungdomar?
Jag blir lika förbannad och upprörd som alla andra, Men jag tänker även:
Vad kan man göra?
Hur ska man få stopp på det?
Varför har det blivit så här?
January 13, 2004
Obelix:
Hur man stoppar invandrarna: Straff = Första flyg till afrika.
Hur man stoppar svenskarna: Straff = Första flyg till afrika.
🙂
edit: Som svar på frågan varför det blivit såhär så tror jag, kalla mig hädare eller nåt för detta inkluderar spel, att en stor förklaring ligger i allt skräp som bankas in i våra omtåliga huvuden dygnet runt. Slår man på tvn en fredagkväll är det ofta man möts av nån som skjuts till döds. Byter man så är det samma visa. Byter man till cnn så är det samma visa fast på riktigt. osv osv. Tråkigt nog är det inte alla som kan ta det.
Sen verkar ju just de här lirarna ha ett sjuhelsikes hävdelsebehov. Kanske är de inte älskade av sina mammor.. eller nåt liknande.
February 10, 2004
Asså! Va faan håller dom på med!?
Skulle man få tag på dom där j**la idioterna så skulle man vel vrida nacken av dom, de ska dom ha klart för sig!
Att äns få tanken på att sparka eller slå någon mot vare sig ansikte eller någon annan del av kroppen är för mig bland det svåraste som går att förstå. att dummhuvena sedan filmar hela grejjen är jhu bara ännu ett bevis på hur jävla korkade dom är.
Hoppas att någon agresiv person får tag på dom innan polisen så dom får smaka på samma skit tillbaka!
Idioti!
2 Guest(s)