August 2, 2001
Vad i helvete är det här? Jag ska aldrig bada igen. :cy:
[Image Can Not Be Found]
Fler bilder:
http://fishki.net/comment.php?id=10480
December 31, 2001
Arny wrote: [quote=Death On Wings]Haha, adldrig att ett sådant djur finns 😀
Måste vara fejk.
Finns mycket underliga djur djupt nere i havet. Har du aldrig sett "Lilla sjöjungfrun" ?
Jo men blunder ser inte ut så 😛
När jag ser en firre fisk med tänder som ett landlevande djur så är det inte svårt att tveka 🙂
Om man tittar på de inre raderna så ser man att de är helt platta, aldrig sett något sådant på en fisk förr, brukar vara som rakblad.
November 19, 2005
Gorian wrote: precis som de tidigare sa innan mig:
Fake!Dessutom om du ser på de andra bilderna på sidan, så är fisken "stel".
Ligger alltid på samma "sätt"
Det behöver inte vara fake bara för det. Fångar man en fisk och har den på land ett par timmar så är den stenhård.
August 21, 2005
jensa_morini wrote: [quote=Gorian]precis som de tidigare sa innan mig:
Fake!Dessutom om du ser på de andra bilderna på sidan, så är fisken "stel".
Ligger alltid på samma "sätt"
Det behöver inte vara fake bara för det. Fångar man en fisk och har den på land ett par timmar så är den stenhård.
Jasså? Hmm... trodde den var slak tills den ruttnade...
March 14, 2001
Kan hålla med om att den såg lite konstig.. men det finns rätt konstigt djupvattens fiskar..
Gorian: Du har aldrig fiskat va? Tar inte så lång tid för en fisk att bli stel i torka och samt att den blir likstel..
June 28, 2001
Urax wrote: Den ser lite ut som en människa i ansiktet.
Ja apor är ganska lika oss, det är utan tvekan en apskalle dom har tryckt in i en fisk.
Apor har precis den formen på skallen, dom har huggtänder där fram och plattare tänder längre in för att kunna tugga maten.
Btw hur ser ni att fjällen är vända åt fel håll ? jag ser bara att det är fjäll.
2 Guest(s)