December 20, 2000
Detta är inte menat mot någon speciell här i forumet och det är inget illa ment.
Jag har fått massor med klagomål om massor med helt meningslösa trådar och en massa utspel med okvädes ord såsom könsord mm. Klagomål mot vissa specifika personer som nästan är personangrepp. Även massor med obefogade klagomål om moderatorena. Ha en sak i åtanke när ni tänker på moderatorerna: Dessa är har på ideell grund för att just ni skall ha det så trevligt som möjligt. Så försök förstå dem i stället för att klanka på dem när de tagit bort någon tråd. För det mesta är det befogat när de tar bort eller redigerar en tråd. Men ibland sker alltid misstag. Har ni klagomål på någon specifik moderator är ni välkomna att maila mig eller skicka via icq. Vi vill inte se några personliga påhopp på moderatorerna eller någon annan i forumet!
Och en annan sak........
Vi har ett allmänt forum för att man även hos oss skall kunna diskutera andra väsentliga saker så försök hålla trådar borta som egentligen skulle passa på tex Lunarstorm. Vi kommer vara mycket mer restriktiva med detta i framtiden och jag hoppas att alla förstår varför vi gör det!
MVH
Daniel Thornell och resten av NH crewet!
[ Detta Inlägg ändrades av: Daniel aka [NH]Nostra den 2001-10-08 20:49 ]
1 Guest(s)