July 18, 2003
Skulle någon som har viasatt sport 1 och möjligeheten att spela in spela in vm i segeflyg som påger mellan 18:00 --> 18:30 och sedan skicka den till mig på något sätt, vore GRYMT skyst och ni skulle kunna få en symbolisk summa om ni vill det!
Spela in 18:00 på Viasat sport 1, VM i segelflyg
Stort tack om någon hinner se detta och spela in !
November 23, 2001
Dry_Ice wrote: Skulle någon som har viasatt sport 1 och möjligeheten att spela in spela in vm i segeflyg som påger mellan 18:00 --> 18:30 och sedan skicka den till mig på något sätt, vore GRYMT skyst och ni skulle kunna få en symbolisk summa om ni vill det!
Jag såg VM i Segelflyg "live" jag, jobbar 200m från flygfältet i Eskilstuna 😀
June 23, 2002
Json_81 wrote: Jag vet inte om det är lagligt eller inte, men har du tur kanske programmet hittar sin väg till p2p 🙂
Varför pratar du om P2P, du säger själv att du tror trådarna blir låsta när man nämner tex. DC.
Vore ju ytterst otroligt om det gjorde det dock, Segelflygning är väl inte allt för stort.
July 18, 2003
jarlen wrote: [quote=Dry_Ice]Skulle någon som har viasatt sport 1 och möjligeheten att spela in spela in vm i segeflyg som påger mellan 18:00 --> 18:30 och sedan skicka den till mig på något sätt, vore GRYMT skyst och ni skulle kunna få en symbolisk summa om ni vill det!
Jag såg VM i Segelflyg "live" jag, jobbar 200m från flygfältet i Eskilstuna 😀
Jag var närmare, jag var lag år bronsmedajören 😉 På plats hela tiden
November 22, 2001
macrus wrote: [quote=Json_81]Jag vet inte om det är lagligt eller inte, men har du tur kanske programmet hittar sin väg till p2p 🙂
Varför pratar du om P2P, du säger själv att du tror trådarna blir låsta när man nämner tex. DC.
Vore ju ytterst otroligt om det gjorde det dock, Segelflygning är väl inte allt för stort.
Jo, det ligger väl nå't i det kanske 🙂
Men är tv-program olagliga att ladda hem?
Nej, segelflygning är kanske inte så stort, men jag gissar på att det finns entusiaster där oxå 🙂
June 23, 2002
Json_81 wrote: [quote=macrus][quote=Json_81]Jag vet inte om det är lagligt eller inte, men har du tur kanske programmet hittar sin väg till p2p 🙂
Nej, segelflygning är kanske inte så stort, men jag gissar på att det finns entusiaster där oxå 🙂
Mjo skulle gissa på det, det varierar. Men du betalar för en tjänst, det är inte gratis att ha Viasat sport så vore underligt om det var lagligt, men lagarna är så jävla röriga.
Mm, frågan är bara om dessa entusiaster har tv-in och spelar in det. 😛
Nåväl, nu blev det OT.
August 16, 2003
p2p, eller att spela in och skicka, låter som samma sak för mig. haha när jag tänker efter så har mina grannar (nu mera avlidna 90-åringar) fildelat (olgligt?!) när dom spelade in saker åt mig och lämnade bandet till mig, iof bad jag dom spela in på TV4 så spelade dom in något brus från SVT2 XD
July 18, 2003
macrus wrote: [quote=Json_81][quote=macrus][quote=Json_81]Jag vet inte om det är lagligt eller inte, men har du tur kanske programmet hittar sin väg till p2p 🙂
Mjo skulle gissa på det, det varierar. Men du betalar för en tjänst, det är inte gratis att ha Viasat sport så vore underligt om det var lagligt, men lagarna är så j**la röriga.
Mm, frågan är bara om dessa entusiaster har tv-in och spelar in det. 😛
Nåväl, nu blev det OT.
hehe.... Det tror jag dem flesta har 😉
Rätt så avancerad utrusning dem har i planen, är väll grejor för ~50 k i bara instrumet!
May 17, 2002
Hehe, satt på uteplatsen och kollade på bitar av VM, har perfekt utsikt över Ekeby flygfält... Ok, nu blev det lite OT men om jag får fråga: Hur tävlar man? Som det såg ut var det någon form av "formationsflygning" och "konstflygning". Är jag helt fel ute?
Och tyvärr har jag inte kanalen ifråga, och så ser jag att jag var lite sent ute också... 🙁
July 18, 2003
airman wrote: Hehe, satt på uteplatsen och kollade på bitar av VM, har perfekt utsikt över Ekeby flygfält... Ok, nu blev det lite OT men om jag får fråga: Hur tävlar man? Som det såg ut var det någon form av "formationsflygning" och "konstflygning". Är jag helt fel ute?
Och tyvärr har jag inte kanalen ifråga, och så ser jag att jag var lite sent ute också... 🙁
https://www.nordichardware.se/.....=segelflyg
Formationsflygningen du såg var säkerligen målgången, vissa dagar dimper det in 15-20 plan på någon minut bara.
Lite läskigt när det kommer plan värde 9 milljoner och en vingspann på 30 meter som ska tryckas ner bland allt annat bråte 😀
1 Guest(s)