April 25, 2004
Gil_galad wrote: jag.
du kan ju leta igenom medlemslistan o kolla på allas profiler efter vilken stad dom bor i om du känner för det. 🙂
jopp, men de orkar ja inte serru
->P4 2.53Ghz
->512 mb DDR
->HIS Excalibur Radeon 9800pro iceQ 128mb
->2x120gb Maxtor 8mb cache
->1x160gb WD 8mb cache
April 25, 2004
Gil_galad wrote: jag.
du kan ju leta igenom medlemslistan o kolla på allas profiler efter vilken stad dom bor i om du känner för det. 🙂
va har du för "data"?
->P4 2.53Ghz
->512 mb DDR
->1x160gb WD 8mb cache
January 26, 2003
NightWish^ wrote: [quote=Gil_galad]jag.
va har du för "data"?
jag finner ingen relevans med det citatet och med frågan om vad jag har för (som du kallar det) "data" 😕 🙂
April 25, 2004
LorD_Kvadd wrote: offtopic :Jag är från häst hålan nr1...Flyinge..Om här nu finns några häst intresserade på NH 😛 haha jag är det inte!
låter som en riktig trökig byhåla, ett litet råd helt gratis: flytta
->P4 2.53Ghz
->512 mb DDR
->1x160gb WD 8mb cache
February 3, 2003
NightWish^ wrote: [quote=LorD_Kvadd]offtopic :Jag är från häst hålan nr1...Flyinge..Om här nu finns några häst intresserade på NH 😛 haha jag är det inte!
låter som en riktig trökig byhåla, ett litet råd helt gratis: flytta
Jupp..Vill jag med antar jag. Men va fan 2mbit bredband. Inte så mycket snutar (ta i trä) och frisk luft..
July 10, 2003
Extatic wrote: 🙄 :blink:
😀 :bgrin: :hb: :pidu: :bash: :gunsfire: :corn: :vit: :worshipp: :z: :pray: :-# :D/ ](*,) :banghead: :-({|= :bok: :trans: :burn:
nä, seriöst... mm ett lan vore kul, hörde att det kanske skulle bli ett stort i idrottshallen i augusti, kanske ses där om inte annat. 🙂
April 25, 2004
SoulBurn wrote: [quote=Extatic]:roll: :blink:
😀 :bgrin: :hb: :pidu: :bash: :gunsfire: :corn: :vit: :worshipp: :z: :pray: :-# :D/ ](*,) :banghead: :-({|= :bok: :trans: :burn:
nä, seriöst... mm ett lan vore kul, hörde att det kanske skulle bli ett stort i idrottshallen i augusti, kanske ses där om inte annat. 🙂
hört att det bara är småsmisk som ska dit 🙁
->P4 2.53Ghz
->512 mb DDR
->1x160gb WD 8mb cache
2 Guest(s)