July 10, 2003
festisMER wrote: [quote=SoulBurn][quote=Arny][quote=festisMER]Alla som inte bor i sthlm är bönder.
Tänk om det ändå vore så väl... Vore bra att ha så många lantbrukare som kan försörja alla knarkare i storstäderna.
haha, klockren 😉 utan bönderna skulle nollåttorna inte överleva en dag 😛
jaja, ut på åkern och åk lite traktor med er..
Ja, för det är det enda som alla i hela sverige förutom nollåttorna som inte kan uttala Ä gör hela dagarna 🙂
EDIT: 200 inlägg! 😀
March 1, 2004
Extatic wrote: [quote=festisMER][quote=SoulBurn][quote=Arny][quote=festisMER]Alla som inte bor i sthlm är bönder.
Tänk om det ändå vore så väl... Vore bra att ha så många lantbrukare som kan försörja alla knarkare i storstäderna.
bättre åka traktor än att sitta o vara korkad
haha
Ta och hjälp far och mor att lasta på vagnen med hö, ta i ordentligt med högaffeln..
March 1, 2004
SoulBurn wrote: [quote=festisMER][quote=SoulBurn][quote=Arny][quote=festisMER]Alla som inte bor i sthlm är bönder.
Ja, för det är det enda som alla i hela sverige förutom nollåttorna som inte kan uttala Ä gör hela dagarna 🙂
EDIT: 200 inlägg! 😀
Hellre det än att snacka gammel-svenska som Emil i Lönneberga...
March 1, 2004
Arny wrote: [quote=festisMER]Ta och hjälp far och mor att lasta på vagnen med hö, ta i ordentligt med högaffeln..
För din egen upplysnings skull informerar jag dig härmed om att det inte är dags att köra hö än.
Haha, men hugg lite ved eller nåntong då. Det ska bli kallt inatt 😀
March 1, 2004
Extatic wrote: [quote=Arny][quote=festisMER]Ta och hjälp far och mor att lasta på vagnen med hö, ta i ordentligt med högaffeln..
För din egen upplysnings skull informerar jag dig härmed om att det inte är dags att köra hö än.
precis, sopfestis
Va? Vem är DU?? Du kan ju bara vara tyst!
December 15, 2002
festisMER wrote: [quote=Extatic][quote=Arny][quote=festisMER]Ta och hjälp far och mor att lasta på vagnen med hö, ta i ordentligt med högaffeln..
precis, sopfestis
Va? Vem är DU?? Du kan ju bara vara tyst!
please, visst om du tror att hugga ved är en typisk bondesyssla så ska jag låta dig tro det. Du är ett exempel på att man kan vara insnöad utan att behöva bo på landsbygdemn :blink:
May 1, 2003
Extatic wrote: [quote=SoulBurn][quote=Marron]Stockholmskan är nog den fulaste dialekt i Sverige..
Exakt, tillochmed skånska låter bättre ffs 😀
det säger fan mycket 🙄
Tänkte skriva efter skånskan först för att reta vesslan.. men tycker faktiskt också skånskan låter bättre! 😛
4 Guest(s)