denstore wrote: [quote=Bogus^][quote=denstore]Hur räknas det om man har haft saker, men inte har dem längre.....:)
hur gick detta till? berätta!
Ung. Dum. 250km/h. Polis.
Det var inte lite för fort heller..
Jag tar farbror blås sida i det fallet.
😮
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
Spinnjonte wrote: [quote=denstore][quote=Bogus^][quote=denstore]Hur räknas det om man har haft saker, men inte har dem längre.....:)
hur gick detta till? berätta!
Ung. Dum. 250km/h. Polis.
Hmm, körde du båge eller bil? Vad för modell? Berätta mer.....
Varför? Det är inte mycket mer att berätta än vad jag redan har skrivit. Jag körde för fort med motorcykel, och blev av med rubb och stubb på en längre tid. Blev tvungen att ta om kortet. Vissa saker togs inte om överhuvudtaget, och idag har man ju inte råd att göra det.
March 11, 2003
ilg@dd wrote:
Det var inte lite för fort heller..
😮
Ähh, farbror blå kunde ha fortsatt med sitt morgonkaffe istället. Det fanns bara en enda bil på hela motorvägsskrället så tidigt på morgonen, och det var den där sunkiga blåvita volvon....;)
För den delen blev det inte rubricerat fortkörning. Snarare grov vårdslöshet i trafik.....;)
December 29, 2003
denstore wrote: [quote=ilg@dd] Det var inte lite för fort heller..
😮
Ähh, farbror blå kunde ha fortsatt med sitt morgonkaffe istället. Det fanns bara en enda bil på hela motorvägsskrället så tidigt på morgonen, och det var den där sunkiga blåvita volvon....;)
För den delen blev det inte rubricerat fortkörning. Snarare grov vårdslöshet i trafik.....;)
Att du inte bara höll ner och blåste snuten? Mot en hoj ska dom väl inte ha så stor chans....beror iofs på vad för nån du körde....
March 11, 2003
Spinnjonte wrote: [quote=denstore][quote=ilg@dd] Det var inte lite för fort heller..
😮
Att du inte bara höll ner och blåste snuten? Mot en hoj ska dom väl inte ha så stor chans....beror iofs på vad för nån du körde....
De stod och väntade på mig längre fram. Svårt att undvika....
Och för den delen är det inte så lätt att köra ifrån bylingen som många tror. Deras möjlighet att sätta in flera bilar gör det jävligt riskabelt att försöka smita undan. Det är bara dumt. Ibland får man helt enkelt stå sitt kast.
January 28, 2003
3 Guest(s)