April 13, 2004
hULt0 wrote: Försöker använda en. I min skola förändras schemat väldigt mycket varje vecka (inte lika två veckor, typ) och det finns två/tre ställen att vara på. Alltså måste jag planera hur jag ska ta med mig böcker till de olika ställena osv, har inte börjat än men det har inte allvaret heller 😉
Vart går du?
February 23, 2004
Jag skriver in när jag har föreläsningar, att göra, ska jobba etc. i min PDA. Den har jag i princip alltid med mig ändå. Sen så är det bara att sätta ett alarm på en viss händelse så larmar den en viss tid innan man ska någonstans. Jag antecknar även på den under föreläsningarna. Tycker det är skítsmidigt. Sen så synkar man PDA:n med datorn varje dag dels för att backuppa det man skrivit under dagen, men sen så kan man även skriva i almanackan, word, excel etc. i datorn och sen synka över till PDA:n också...
November 5, 2002
Det viktigare skriver jag upp i mobilens kalender eller skriver en lapp som jag sorterar in bland allt annat krafs på skrivbordet. Letar man efter något ser man lappen lite då och då och på så sätt kommer jag bättre ihåg det. Annars fungerar endast minnet bra om det inte är så långt fram i tiden.
1 Guest(s)