January 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Jag är inte borta, bara lite inaktiv... Kommer tillbaka Feb 2005 när jag fått bredband, sviterna efter jul och nyår (aborter, rättegångar etc) är avklarade och kossorna har lugnat ned sig...
Vadå abort... Fatta va status du hade fått här om du blitt pappa 😉
Nåja, hoppas allt löser sig för dig!
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
Skrev inte ett enda inlägg på hela helgen nästan! Katastrof!
Du låg och hånglade i buskarna med någon av dina enögda pojkvänner? 😉
Du är riktigt smaklös om du inte inser det. Var uppe i Avesta hos Snowman mfl. och lekte med torr-is
January 17, 2002
ocz wrote: [quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
Du är riktigt smaklös om du inte inser det. Var uppe i Avesta hos Snowman mfl. och lekte med torr-is
Snowman har bara ett öga va? :bgrin:
February 12, 2003
CoLiC wrote: [quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
Du läste mina tankar...:)
March 10, 2002
keffing wrote: [quote=CoLiC] Snowman har bara ett öga va? :bgrin:
han har bara ett öra, så det är kapten enöga och kapten enöra...
visste ni btw att oczs hund bara har ett öga, och det är samma öga som saknas som ocz saknar... det är fan... osannolikt
Nu hänger jag inte med, saknar hunden ocz's öga? :-k
February 12, 2003
.doedels wrote: x-per ?
Ja?
Det var väll ett antal månader sen men iaf, jag är i desperat behov av ett svar: https://www.nordichardware.se/.....p?t=103006
Så hej igen 😉
November 18, 2003
Mean Machine wrote: [quote=CoLiC][quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
men va i helvete, räknas inte de där som personliga påhopp? :gunsfire:
February 12, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Mean Machine][quote=CoLiC][quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
men va i h*****e, räknas inte de där som personliga påhopp? :gunsfire:
Tar DU åt dig? För att vi spekulerar om du har ett öga, i största allmänhet?
Vad är du egentligen? Hans bitch? :bgrin:
(Feel the ironi flöda.)
September 12, 2001
GooGeL wrote: skiroy 😛 moi såg inte han igår :-k
kul att diskutera ocz powerstream med han
Hallå där...
Jag är inte direkt så inaktiv som du verkar tro.
Jag är inloggad mest varje dag i forumet men tydligen så verkar det märkas mer om jag inte är i forumet en dag eller två på raken.
Typ...när katten katten är borta dansar råttorna på bordet. 🙂
March 14, 2004
CoLiC wrote: [quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine]Eftersom jag är här ska vi inte klaga. ocz har dock dragit ner till 11.5 inlägg om dagen, eller nåt, så det är rätt lugnt.
Var inte du rullstolsbunden och allmänt äcklig och så, ColiC?
edit: ok ok, förlåt att jag gjorde ett påhopp, men ja orkar inte med att folk skämtar om mitt öga sådär
March 10, 2003
Colic .. gissar på att du missade sulans tråd innan i år om abort.
( https://www.nordichardware.se/.....ight=abort )
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)