January 14, 2002
tycker att tråden https://www.nordichardware.se/.....k%E4ndisar är ganska lik denna?
October 2, 2003
May 9, 2001
Jag har pratat med "Ronja Rövardotter" på en nyårsfest.
Rätt kul att se henne i verkligheten. Hon är rätt kort faktiskt.
Det sägs att TV "gör" att man ser större ut. Fick det bekräftat när jag träffade henne.
Har stått bredvid Markoolio när jag stod vid golfrangen och slog lite golfbollar.
Har träffat kungen och drottningen för drygt 15 år sedan när de var ute och handlade juklappar på Stor & Liten.
Sedan har jag en kompis som är släkt med Carl Bildt.
Jag har dock själv inte träffat honom men min kompis har.
August 20, 2001
rsastin wrote: Jag har pratat med "Ronja Rövardotter" på en nyårsfest.
Det sägs att TV "gör" att man ser större ut. Fick det bekräftat när jag träffade henne.
Har stått bredvid Markoolio när jag stod vid golfrangen och slog lite golfbollar.
Har träffat kungen och drottningen för drygt 15 år sedan när de var ute och handlade juklappar på Stor & Liten.Sedan har jag en kompis som är släkt med Carl Bildt.
Den har du kopierat från förra tråden?
May 1, 2003
DiDi wrote: [quote=rsastin]Jag har pratat med "Ronja Rövardotter" på en nyårsfest.
Har träffat kungen och drottningen för drygt 15 år sedan när de var ute och handlade juklappar på Stor & Liten.Sedan har jag en kompis som är släkt med Carl Bildt.
Den har du kopierat från förra tråden?
Ja, jag tyckte jag kände igen det 😀
January 8, 2003
Träffade Gunde å hälsade och växlade några ord när han varit på Svampabanan å kört rally för något år sedan. Min mamma passade Martin Dahlins systerson när jag var liten. Träffade Martin Dahlin när Malmö spelade en lokal match mot Askeröd för många år sedan, han var avbytare på den tiden..
December 15, 2002
Får väl vara med och skryta lite i den här tråden då 🙂
Har jobbat som vakt på backstageområdet för Hawaiiscenen på Hultsfredsfestivalen. Detta innebär ju en hel del kändiskontakt
Kollat pass på Dregen, Bindefeldt mfl. samt minglat i öltältet tillsammans med bla. Fredrik Lindström och Gudrun Schyman.
Ja just de, de bästa höll jag på att glömma.....jobbade samma år som Ozzy spelade med Black Sabbath (1998). Han var sliten redan då kan jag påpeka, men de var grymt häftigt med all extra säkerhet och annat som tillhör en rockikon.
Killarna i Rancid var för övrigt riktigt coola.
1 Guest(s)