January 23, 2002
Marron wrote: [quote=DiDi][quote=rsastin]Jag har pratat med "Ronja Rövardotter" på en nyårsfest.
Rätt kul att se henne i verkligheten. Hon är rätt kort faktiskt.
Det sägs att TV "gör" att man ser större ut. Fick det bekräftat när jag träffade henne.
Har stått bredvid Markoolio när jag stod vid golfrangen och slog lite golfbollar.
Har träffat kungen och drottningen för drygt 15 år sedan när de var ute och handlade juklappar på Stor & Liten.Sedan har jag en kompis som är släkt med Carl Bildt.
Jag har dock själv inte träffat honom men min kompis har.
Den har du kopierat från förra tråden?
Ja, jag tyckte jag kände igen det 😀
Han har ändrat på inlägget i den gamla tråden också 🙄
Jag gör likadant:
Min arbetskamrat gick i en parallellklass till Per Gessle i gymnasiet.
Jag har sett prästen i tre kronor, tv-serien, från en buss i Stockholm.
Jag har varit på kungens privata cocktailparty, visserligen inte bjuden men ändå.
Har träffat Rickard Rydell.
En kusin till min pappa spelade i damorkestern som medverkade i Kurt Olssons program, har träffat henne.
Jag har ätit på samma restaurang som Thomas Tengby, tre bord bort bara. :bgrin:
Har träffat Stefan i Stefan & Christer.
Har träffat Jojje som brukar var med i Stefan & Christers saker.
Har träffat antingen Dawei Huang eller Jianfeng Wang, pingisspelarna i HBTK som är svenska mästare.
Återkommer när jag kommer på mer... :bok:
July 27, 2002
Steel wrote: [quote=Marron][quote=DiDi][quote=rsastin]Jag har pratat med "Ronja Rövardotter" på en nyårsfest.
Rätt kul att se henne i verkligheten. Hon är rätt kort faktiskt.
Det sägs att TV "gör" att man ser större ut. Fick det bekräftat när jag träffade henne.
Har stått bredvid Markoolio när jag stod vid golfrangen och slog lite golfbollar.
Har träffat kungen och drottningen för drygt 15 år sedan när de var ute och handlade juklappar på Stor & Liten.Sedan har jag en kompis som är släkt med Carl Bildt.
Jag har dock själv inte träffat honom men min kompis har.
Den har du kopierat från förra tråden?
Ja, jag tyckte jag kände igen det 😀
Han har ändrat på inlägget i den gamla tråden också 🙄
Jag gör likadant:
Min arbetskamrat gick i en parallellklass till Per Gessle i gymnasiet.
Jag har sett prästen i tre kronor, tv-serien, från en buss i Stockholm.
Jag har varit på kungens privata cocktailparty, visserligen inte bjuden men ändå.
Har träffat Rickard Rydell.
En kusin till min pappa spelade i damorkestern som medverkade i Kurt Olssons program, har träffat henne.
Jag har ätit på samma restaurang som Thomas Tengby, tre bord bort bara. :bgrin:
Har träffat Stefan i Stefan & Christer.
Har träffat Jojje som brukar var med i Stefan & Christers saker.
Har träffat antingen Dawei Huang eller Jianfeng Wang, pingisspelarna i HBTK som är svenska mästare.
Återkommer när jag kommer på mer... :bok:
Han är min kusin. 😛
När träffades ni och hur? =)
April 14, 2002
När jag gick i mellanstadiet så spelade Robert Wells(?) 'konsert' för oss. Då ställde han lite frågor och den som kunde och svarade rätt fick komma upp på scen. En kille klarade inte frågan så jag ropade "vafan jag kan låt mej få svara" så Robert Wells lät mej svara och tog upp mej på scen. Mina polare ropade då att jag fyllde år så Robert lät mej "spela" på hans synth/piano, var livrädd att det var på riktigt men han satte på demo 😛
Sen har jag massa friidrottares autografer. Bla Michael Johnson, Marian Jones, Maurice Green och Kajsa Bergkvists.
December 15, 2003
•Jag har skakat hand med Arnold Schwarzenegger (1986 i USA).
•Supit med Henke Larsson (trevlig kille faktiskt)
•Supit med Peter Schmeichel (dansk landslagsmålvakt)
•Knuffat till Ingvar Karlsson så säpovakterna fick fnatt, på hans sista dag som statsminister. (kort spinko)
•Åkt på drottning Silvia i Åre (vafan, första gången jag åkte snowboard, bad dock om ursäkt ordentligt och när jag såg kungen+livvakter åka upp bredvid så fattade jag...)
•Serverat rödspätta till hela bandet i Deep Purple.
•Kastat ut en full Carl P Herslow (skånepartiets "fuhrer")
•Frågat Thomas Möller om legitimation (jovisst, det var på jävelskap, han var ju ca 30 år då men det kändes skönt;)
•Spelat fotboll flera gånger med Patrik Andersson (okej, får väl erkänna att vi båda var ca 14 år då, han gick i min grannes parallellklass)
•Fått en autograf och en kram av Samantha Fox ("because i was soo cute" när jag sade att jag var kär i henne, jag var 15 år och träffade henne på ett cafe i england, ni som är under 30 vet inte vem det var..)
Leder jag nu eller?
January 17, 2002
HerrPutte wrote: •Jag har skakat hand med Arnold Schwarzenegger (1986 i USA).
•Supit med Henke Larsson (trevlig kille faktiskt)
•Supit med Peter Schmeichel (dansk landslagsmålvakt)
•Knuffat till Ingvar Karlsson så säpovakterna fick fnatt, på hans sista dag som statsminister. (kort spinko)
•Åkt på drottning Silvia i Åre (vafan, första gången jag åkte snowboard, bad dock om ursäkt ordentligt och när jag såg kungen+livvakter åka upp bredvid så fattade jag...)
•Serverat rödspätta till hela bandet i Deep Purple.
•Kastat ut en full Carl P Herslow (skånepartiets "fuhrer")
•Frågat Thomas Möller om legitimation (jovisst, det var på jävelskap, han var ju ca 30 år då men det kändes skönt;)
•Spelat fotboll flera gånger med Patrik Andersson (okej, får väl erkänna att vi båda var ca 14 år då, han gick i min grannes parallellklass)
•Fått en autograf och en kram av Samantha Fox("because i was soo cute" när jag sade att jag var kär i henne, jag var 15 år och träffade henne på ett cafe i england, ni som är under 30 vet inte vem det var..)Leder jag nu eller?
*tafs*
Jag har suttit brevid "Reine" i Tre kronor på ett flyg.
Jag har träffat Mats sundin på en resturang i umeå
Jag har skakat hand och pratat lite med Rowan atkinson då jag var i england
Kommer inte på mer, åkt skridskor med Matti Pauna om nån gammherk vet vem det är.
January 23, 2002
HerrPutte wrote: •Fått en autograf och en kram av Samantha Fox ("because i was soo cute" när jag sade att jag var kär i henne, jag var 15 år och träffade henne på ett cafe i england, ni som är under 30 vet inte vem det var..)
Vet vem det är och är 22 år gammal 🙄
Callister, jag har träffat Rydell två gånger på olika mässor.
Tror inte han kommer ihåg mig 🙄 men vi snackade lite och ena gången så fick jag hans autograf. 😀
December 4, 2002
Både Rolf Lassgård och Thomas Di Leva bor ju här i Gävle så dom har man ju träffat och kungafamiljen har vart på besök här också några gånger och sedan har man ju skakat hand med Ingvar Carlsson 😀
Min mamma har när hon va yngre ätit middag med Magnus Uggla och några till i hans kompisar och sedan frågade Uggla om dom kunde träffas mer men min &%¤&&%/ mamma är lite knäpp så hon ville inte riktigt 👿
January 23, 2002
Spyder wrote:
Min mamma har när hon va yngre ätit middag med Magnus Uggla och några till i hans kompisar och sedan frågade Uggla om dom kunde träffas mer men min &%¤&&%/ mamma är lite knäpp så hon ville inte riktigt 👿
Hade du funnits då om de hade börjat träffas och inleda ett förhållande?
1 Guest(s)