December 18, 2002
macrus wrote: [quote=Marcan-]Känner macrus, lokalkändis 😉
Oh well.
Ja juste så var det, men då känner jag mig ju själv..
EDIT: Slå detta om ni kan då. Christer Pettersson har skrikit "Håll käften!" till mig. 8)
Well, moi är visst släkt med Olof Palme som han(?) sägs ha tagit ihjäl... =/
June 23, 2002
GooGeL wrote: [quote=macrus][quote=Marcan-]Känner macrus, lokalkändis 😉
Oh well.
Ja juste så var det, men då känner jag mig ju själv..
EDIT: Slå detta om ni kan då. Christer Pettersson har skrikit "Håll käften!" till mig. 8)
Well, moi är visst släkt med Olof Palme som han(?) sägs ha tagit ihjäl... =/
Sure att Petterson skulle kunna planera det så bra.
Tror inte snubben som mördade honom finns i livet längre ens, han är ihjälskjuten av nån maffia eller något sånt. Oops blev visst lite OT där.
January 20, 2003
Jag har hejat på kungen och han har faktiskt hejat tillbaks! 😉
Det var på marstrand förra sommarn, så kom det en stor jävla yacht med ett gäng gubbar på. Det första polaren sa när han såg den var "vad är det för jävla idioter som knör undan de andra båtarna bara för att få bra plats? Det är värsta gubben som kör ju" Fan vad paffa vi blev när det var kungen som klev av! Själklart var jag tvungen att tjingsa på snubben. 🙂
October 7, 2002
Plocka in stora delar av Centerpartiet för min del. Blir väl några CUF-förbundsordförande (nuvarande och tidigare), några riksdagsmän, några partiledare, några kommunstyrelseordförande och så vidare åtminstone. 🙂
Har säkert sprungit på folk som inte är centerpartister också men det verkar det vara så många andra som har gjort så dem försöker jag inte komma ihåg. 🙂
November 4, 2003
En kändis är en person vars berömmelse blivit en betydande tillgång. Detta brukar drabba filmstjärnor?, skådespelare, fotomodeller, sångare, musiker, författare, idrottsmän, medlemmar av kungahuset m.fl. I svenskan gör man inte skillnad på om det är i positiv eller negativ bemärkelse man blivit känd.
February 1, 2002
ViperBoyy wrote: En kändis är en person vars berömmelse blivit en betydande tillgång. Detta brukar drabba filmstjärnor?, skådespelare, fotomodeller, sångare, musiker, författare, idrottsmän, medlemmar av kungahuset m.fl. I svenskan gör man inte skillnad på om det är i positiv eller negativ bemärkelse man blivit känd.
låt mig gissa... susning.nu?
February 23, 2004
ViperBoyy wrote: En kändis är en person vars berömmelse blivit en betydande tillgång. Detta brukar drabba filmstjärnor?, skådespelare, fotomodeller, sångare, musiker, författare, idrottsmän, medlemmar av kungahuset m.fl. I svenskan gör man inte skillnad på om det är i positiv eller negativ bemärkelse man blivit känd.
Bra att du påpekar detta.
Inte många som verkar vara läskunniga här på forumet.
January 14, 2002
pcw wrote: [quote=ViperBoyy]En kändis är en person vars berömmelse blivit en betydande tillgång. Detta brukar drabba filmstjärnor?, skådespelare, fotomodeller, sångare, musiker, författare, idrottsmän, medlemmar av kungahuset m.fl. I svenskan gör man inte skillnad på om det är i positiv eller negativ bemärkelse man blivit känd.
Bra att du påpekar detta.
Inte många som verkar vara läskunniga här på forumet.
Sol har påverkat mitt liv dramatiskt genom sitt program
July 27, 2002
Jag är kusin med Rickard Rydell, om han är känd numer vet jag inte. 😉
Sen känner jag Sean Pierre Barda, fast han är väl inte direkt känd. Sen var farsan ihop med någon morsa till en sångare, kommer inte ihåg vad hon hette..
edit:
Sen var mostern ihop med Jerry Williams förut
4 Guest(s)